琴日去左佐敦食自助餐
所以夜晚冇上msn
去到佐敦先係6:10p.m.
我地6:30p.m.先開始食
so我行左一陣街
行行吓
我入去間鋪
我見到個Beautiful既相架
之後就買左lo($35,好貴)
損失慘重
之後就入左間洒店食自助餐lo
今日晨早起身
就係捧主恩場
今日大約8:45a.m.同D fd去
葵芳硬地足球場睇
主恩(主)VS聖保羅(作)
大家都估唔到主恩會輸0:5
前年(2006-2007)對聖保羅比賽成績:主恩(主) 2 VS 1聖保羅(客) 聖保羅(主)5 VS 3主恩(作)
唉..........
到左大約11:45a.m.
我地就走lo