今日勁早俾人叫左起身~~成8點幾=3= 眼訓死我喇~~~
今日都係出左沙田行完,食左陣野就返黎喇~~
今日一起身,11點幾,,諗住阿紅起左身~打俾佢問佢野喇,點知佢阿媽話佢未起身,又話9點幾起身~~原來係騙人的,,諗住你真係咁勁tim~
跟住晏就,本身阿魚話落黎打波,唔知咩事,無啦啦嬲左我~~去話同佢出街哄返佢~~跟住佢話唔想我出wo~
咁咪自己落樓下打波,係咁諗自己做錯左d咩~~,但我真係唔知做錯左d咩~~
如果你要我講對唔住,我可以~~我又唔知咩事~~算喇~~你唔想見我,你見埋我呢一年咪得lo~你唔轉校ge話~
眼訓呀~~唔打咁多lu~~