Hey~boy&gril
今日學校搞舞蹈比賽!~!~!~!
係舞蹈比真前三四個星期!~!~!~!
我地都只係練到前面戈兩part~!~!~!~!
但係因為王xx戈幾句"都唔知係地跳咩"
搞到個個都火哂!~!~!
到左琴日!~!~!
我地終於練成哂全套舞!~!~!
今日我地準備比賽戈時!~!~!
最後練左一次!~!~!
到我地出場啦!~!~!
出到去好緊張!~!~!~!~!~!
中途仲失左次手!~!~!
不過最後都ok左~~~~~~~~~
仲拎左個亞軍!!~~~!!
我地終於威番次啦!~!~!~
三乙好野!~!~!
--------------------------------------------------------------------------------------------
用自己最大ge努力去做自己要用心去做ge野!~!
我做人ge宗~"寧許人負我~不許我負人"
---------------------------------------------------------------------------------------------
|