!傻仔........
stevenice
暱稱: 傻仔誠
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
×愛一個人唔雖要有太...
×請你原諒我不懂逗你...
×我落淚,情緒零碎!
×時光可變,世界可變...
×世界上就算有時間倒...
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 233
今日人氣: 3
累積人氣: 2665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


×我落淚,情緒零碎! 傷心 分類: 未分類


已下內容可能有令人覺得好肉麻ge感覺~對唔住~黎d都係本人心中ge說話~睇完唔好叼哂老母~本人好慘~

5月22日(夜)~

琴晚好多人黎左我屋企~

fan啦~wingb啦~呀興啦~c徒啦~呀榕啦~

一開頭係得我同c徒~呀fan~wingb佢地係到睇鬼片~

哈~我發現佢地可以睇鬼片睇到笑~琴真係好開心~

過左一陣呀興黎左~佢突然同我講~佢得左~做兄弟一定會祝福你ge~

呀興~你係掂ge~

跟住12點幾~呀fan同wingb要番屋企~咁我同c徒送左佢地番屋企~

呀榕買左半打啤酒上黎~飲到4點€幾~

4個男仔係我間房到訓~哈~好搞笑~

5月23日(午)~

我同我中2 ge女仔係到msn~

我同佢講左好多野~

佢話佢有中2過我~係係佢同佢男朋友嘈交~我安慰佢戈段時間~

我聽到~我好開心~至少佢有中2過我~

我覺得自己好犯賤~

點解好中2唔中2~

中2一個有仔ge女~真係覺得自己好仆街~

可能黎一切都係天意弄人~注定左我同佢有緣無份~

我同佢講~如果係跟住戈兩年都做唔到佢男朋友~

咁我就要等六年~佢同番我講~六年之後先同我拍拖~我聽到好痛~

我話~六年時間~可能到時都唔記得我係乜水~佢話佢一定記得~

我聽到~我又突然好開心~但係我知黎d係冇可能發生ge時~

發生ge機率係100分之22~係戈時~我喊左~黎次係我第2次喊~

我咁大個仔~第1次為左同一條女喊左兩次~

第一次係因為屋企人~同戈個女仔~

第二次全部都係戈個女仔~

講真一句~我係真係冇資格又或者冇能力去追戈個女仔~

我發覺我今次真係認真~我踩得太深~

我同佢講~既然我都同佢灘哂牌~我都唔可以追到佢~

咁就證明左~佢同佢條仔真係好好感情~我只係佢地兩個人之間ge考驗~

我戈時sd左一份我打左好內~但係我冇機會比佢ge一份示愛書~

佢睇完~佢睇一次話我真~我喊得仲勁~真係羞家~一個男仔為左個女仔喊到成個傻仔咁~

戈時我聽住同一首歌~戈首歌叫做忘記傷害~

我都好想自己好似歌詞入面個男主角咁~但係黎d都係冇可能啦,,

跟住佢突然話出街~~

跟住我同呀興傾左陣計~喊住咁同佢傾~

傾下傾下我係電腦台到訓著左~

到左9點~戈個女仔add我~傾下傾下佢係個人信息到話佢會記住我~我永遠都係佢心中ge"低b蠢雞"

我見到我又再一次禁唔住自己d眼淚~我係唔係好搞笑呢~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我最想講ge係~"戈個女仔"你同我聽住~無論你要我等幾內我都會等~

你係我心中永遠都唔係朋友~係女朋友~我自己 已經諗定左你係嫁啦~

如果我係剩落黎高中ge過程入面~如果做唔到你男朋友~跟住中學兩年加埋大學戈四年我都唔會拍拖~

我就係中2你一個~到左黎個地步~我都唔想再隱瞞我心中想講ge野~

我都講~兩年又係等~六年都係等~

總之我要係黎六年入面等到有一日聽到你親口同我講~你已經承認左我係你男朋友為止~

e+我心中只有你一個~我係到承認~係黎一刻~我輸哂~但係仲有一日我會贏番~

你永遠係我心中ge"高b叻女"~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 






訪客留言 (返回 stevenice 的日誌)


a369350 於 2010-05-25 12:47 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kammy481 於 2010-05-24 09:13 PM 發表:
感情冇話邊個岩..邊個唔岩.....
只要你唔後悔ge...做fd ge點可以唔支持你呢係咪? ^^
都係戈句..唔好做令自己會後悔ge事...既然決定左ge..就算遇到d咩困難都好..呢d都係上天比你ge考驗..
加油ar...家誠!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~
我會比心機~
Posted at 2010-05-24 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BOWIE111 於 2010-05-24 08:52 PM 發表:
唔知你係咪真係等到咁''

但係都好希望你得到佢既心''


加油''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v2_yan 於 2010-05-24 08:40 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mcstyle 於 2010-05-24 12:38 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WINGb0_0 於 2010-05-24 12:21 AM 發表:
白痴,,邊會咁容易忘記一個人ar
我幼稚園有咩同學我e+都記得ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry199718 於 2010-05-23 11:11 PM 發表:
-`真係可以咁長情?;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terrybingo 於 2010-05-23 11:02 PM 發表:
唔知你點解會咁
但係
我明白你ge感受
做兄弟ge
只會支持你
加油
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrs_Carmen 於 2010-05-23 11:00 PM 發表:
好傻.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



be_rain 於 2010-05-23 10:27 PM 發表:
嘩嘩嘩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]