雖然今日聖誕聯歡.
但係我都係遲起身XD
打左俾葉頌勤
開頭又叫我去MTR站等
遲D又柴灣地鐵站
再一陣又學校門口
俾佢玩死...以後唔同佢番呀
搞到我搭錯埋小巴...
內容真係太樣衰.(唔打)
番到學校,先知自己沒帶叉羹碟
好采問人借到JA!_!
好采俾穿白色+金色件野姐...
唔係凍死都似.
大食會.真係慘
個班主任見到你隻碟空空地,就會走埋泥.
拎走你隻碟,走去拎幾多多多野整落你隻碟到
食到 月巴 唒d人xp
抽獎都係咁慘...
抽到獎要拎埋d野食
何敏嬈d曲奇苦喎,d人話
好采以上d人我一招都冇中到.
放學去左太古城.
買左兩件野.個人認為唔會太樣衰姐...
收到你的聖誕卡真的很榮幸
我會慢慢慢改我的怕羞
跟你說了這句話.
真不知原來就是這麼簡單的一樣事情.
很難拿出勇氣...淆底同潛水...又怕後果嚴重._."
今日摺星星.挑起我條根..又想摺.諗住送俾你
不懂珍惜,不可一,不可再
|