你是我將來 不捨不棄 每一明天也贈你 :]
今日Geog.. 長問題個份ok易..
但mc超難.. 睇怕都唔合格.. 希望撞中d la
聽日中史.. 一定要高分!!!!
學界出左時間表.. 第一埸12月29..
但係蘋果唔去得.. 我地盡力而為la ><"
隻wt's going on 終於拎得番.. 差d一借無回頭-.-
但係聽日又要借俾趙老妖 = =