你是我將來 不捨不棄 每一明天也贈你 :]
差唔多派哂la.. 而家差我好期待既作文..
希望唔好希望愈大失望愈大..
暫時d成績有d起出望外..
唔計maths既話差唔多全分格.. 只係得遲到
而做唔切既文學炒左.. 幾開心ga..
如果數學唔係低得咁過份ge wa-3-
岩岩同嘉俊同gap舜個d去踢波..
我竟然直線上升@o@ 打得唔錯
仲入左球-_- 如果次次都可以踢到今日感就好啦><"