你是我將來 不捨不棄 每一明天也贈你 :]
去左丘峰到打winning.. 都打得幾好-v-
但係艾迪巴約... 唉..
份中史好多都識... 第一次做剩1分鐘咁少.
終於唔使訓xD
聽日到中文聆聽同綜合lu.. 唔使溫-v-
屋企部腦唔知做咩.. 又hand.. 岩岩先重裝ja大佬-.-
希望盡快無事la~_~