你是我將來 不捨不棄    每一明天也贈你 :]

2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


2006-12-18 分類: 未分類

今日去左青衣踢波..

個埸係好高既地到= = 成棟樓咁高

搞到鬼咁凍..

對面個隊有一兩個勁la

我打右wing 都做到唔少攻勢

算唔錯.. 不過入唔到波-v-

我地踢到10點先散

好少踢到咁夜,,,

番到屋企俾屋企人少= =

原本我出去個時唔記得熄機@@

 






訪客留言 (返回 steveyiu 的日誌)


小柔柔 於 2006-12-20 12:28 AM 發表:
升仔><
你真係好靚仔啊
我日日都有睇你blog 㗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊位=.=
Posted at 2006-12-20 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



愛你的-俊 於 2006-12-18 06:54 PM 發表:
尋日勁唔開心
1.chelsea 咁都贏
2.manu....
/.\
希望manu 維持到第一啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

俾我up中左 xD 真係韋斯咸一球氣走曼聯..
 
早知... = = 失策,,, 
Posted at 2006-12-18 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





steveyiu
暱稱: 林伯
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-20
2007-01-17
2007-01-08
2007-01-05
2007-01-02
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
christy
gap舜
Koyze
Leo
Tony
子健
肥寶
炸梁
甄子賢