你是我將來 不捨不棄 每一明天也贈你 :]
今日去左青衣踢波..
個埸係好高既地到= = 成棟樓咁高
搞到鬼咁凍..
對面個隊有一兩個勁la
我打右wing 都做到唔少攻勢
算唔錯.. 不過入唔到波-v- 我地踢到10點先散
好少踢到咁夜,,,
番到屋企俾屋企人少= =
原本我出去個時唔記得熄機@@