2005 * 08 * 03

 

好少有150問ga wo!通常都係100,200,300

所以等我試下佢ge功力xd!!![其實係太無聊=0=真的好悶喔*]

 

 

1.全名:           chung ho yee*
2.點解你會叫依個名?      daddy mammy改*
3.花名:              丫蟹"小代*
4.鐘意人地點叫你:           丫蟹*小代*stephanie*
5.著幾多號鞋:            37.5
6.一個月大約洗幾多錢:      不定*少ge可以200*多ge可以幾千*
7.覺得自己大唔大洗:      應洗則洗...同朋友去玩5手緊就應該洗!
8.而家最想買咩:           相機*大口仔遮*
9.鐘意既牌子:           pw*2%*sony*inno*
10.如果你有600萬,你會做咩:      儲起*
11.有冇表過白:           -0-.....有*
12.同邊個表白:           下.....5記得*
13.你第一個鐘意既人:           麥顯*
14.點解你鐘意佢:           我都5知-0-*總之鍾意*
15.而家鐘意邊個:           5知*
16.而家鐘意果個有咩好:           點知佢*
17.想唔想拍拖:           想!不過都係5想"怕死驚又衰*
18.初戀係幾多歲:           12*
19.初吻俾人拿左未:           送左喇...係咪即刻5想鍚鍚我?*
20.買得最貴既一樣野係咩:           去旅行囉-0-*
21.邊個同你最老友:           下....考起*stephanie chung囉*
22.最老友果個咩星座:           咁就梗係巨蟹-0-*
23.你最憎邊個:                bitch!!!*
24.你最憎果個人咩星座:            8婆座*
25.你最難忘既地方:           屋企"eama*摩星嶺*
26.而家想去邊:           天國*
27.點解你想去果度:      想死囉咩事-0-*
28.如果情人話要同你分手,但係你又唔知自己做過乜,你會:      問囉-0-*點可以死得不明不白ga*
29.俾你揀一個明星做男朋友,你會揀:    女仔5好揀d出名丫靚仔丫有錢人做男友".....
30.如果你可以令一個/一隊明星收檔,你會揀:      冇第1答案*
31.如果你識魔法,你會做乜:         睇穿人地諗咩~*
32.而家最想食咩:           雪糕*芝麻*綠茶*豆腐味
33.鐘意阿SA多D定阿嬌多D:           gill*
34.如果你有得整容,你想整邊:           整高個豬鼻*
35.如果你有一個願望,你想會係咩:           心想事成*
36.邊個朋友影響你最大:        每個朋友對我都有好大影響*
37.邊個朋友最靚女:                下........*cindyking-v-*
38.咁邊個朋友最靚仔:           麥顯話佢令仔xd!!!*
39.你同邊個異性朋友最玩得埋:    eama識o個d囉....仲有.....moumou囉*
40.友情同愛情,你揀咩:         5識揀*.........因為我2樣都5係好有*
41.有冇發過夢同異性拍拖:   拍緊o個時試過夢見自己同男友行街囉*
42.承上題..係邊個:           下.....咪麥顯囉-0-*
43.如果你無錢你會做咩:          冇錢咪留響屋企囉*
44.鐘意重陽定清明多D:           呢題好有意c-0-我要諗諗*
45.你身邊有冇朋友係響好邪既日子生日:           冇-0-*
46.幾時出生:                91*74
47.你既星座:           丫蟹*
48.而家最想打俾邊個:           5想打俾人*
49.如果你悶,你會做咩:           無聊.....或者繼續悶*
50.鐘意LV多D定VW多D:           冇錢咩都5鍾意*
51.中唔中意波點圖案:           麻麻-0-睇下點波點法*
52.最中意邊種顏色:           silver purple blue with stars
53.你最中意邊種COLOUR MIX:  silver x black/purple  我想話俾大家知~銀色同銀灰色係5同ga!......雖然銀灰我都ok鍾意*
54.你最多咩色既衫:           白-0-......*
55.有幾多對波鞋:           1*
56.有幾多對CHUCK TAYLOR:            3*
57.最想有邊個既ICQ:           -0-冇想要邊個*
58.身邊最好利用既人:           下....?*自己丫?*
59.最搞笑既朋友:           都5算好好好識搞笑wo我d fd*
60.邊個朋友最串:                丫海-0-*
61.同你住得最近既朋友:           pyc?*
62.想自己一個住定同家人住:           後者*
63.覺得幾多錢先夠你一個月洗:      少有少洗ga姐*
64.你最想住邊:                舒服就ok*
65.鐘意邊類型既車:           未諗...淨係諗要考車牌-0-*
66.覺得自己迷唔迷信:           ok la......有d野真係5到你5信*
67.最大膽既一次經歷: 十點幾番屋企都竟然敢行7層樓梯.......都ok大膽-0-*
68.最HURT你既一次經歷:    .....人地將睇到ge野蒙蔽我ge努力*仲有人邀功...唉*
69.覺得自己同邊個最有緣:      daddy mammy*..../\/\好生5生生著我~真係有緣先咁可憐*
70.鐘意食雪條定雪糕:       睇下咩雪條同咩雪糕*
71.你想自己係咩星座:     巨蟹幾好~除左太愛家同太情緒化*
72.最鐘意既圖案:           1粒畫得令ge*
73.ICQ LIST有幾多個人:      1個大概100"另外2個都係十幾廿個*
74.MSN LIST有幾多個人:       6十幾7十咋-0-...快d普及啦msn!!!
75.鐘意搭MTR定KCR:           kcr*
76.有冇耳孔:           冇*
77.鐘意自己一個人定一班人:      .....睇下做咩*
78.今年生日果日想做咩:     想收生日歌..........收cake.....收歌............唉....而家講咩都冇用*
79.而家最掛著邊個FD:           華wa*
80.最記得邊個既屋企電話:           自己-0-*
81.有得大嗌,想嗌咩:          丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
82.人生最糯既事:           pk扮冇野點知有人識自己*
83.邊科最屎:           呢科個名零舍屎"中屎丫!*
84.邊科最好:           is!*
85.係咪成日問人借錢:           冇錢o個牌係*
86.鐘意邊個球星:           冇*
87.覺得粉紅色點:           粉紅都有好多種*
88.鐘意粉紅色溝綠色定淡黃溝粉藍色:     前者sharp d醒目d!後者成熟少少但係都幾令".......2個都5錯*
89.憎咩類型既人:           老作"屈得就屈!*呃得就呃*
90.覺得身邊邊個最扮野:           下.....都冇咩丫.......
91.鐘意HIGHLIGHT定成個頭染:           hlite*
92.承上題,會染咩色:           紫*
93.會唔會GEL頭:           少之有少-0-*
94.手提用咩牌子:           INNO A10 XD!!>V<
95.而加聽緊乜歌:      reflection
96.ICQ多數用咩壯態:       online inv n/a away-0-基本上樣樣都會*
97.最憎邊個老師:           dong sir! lcm!
98.你識得最耐既一個朋友識左幾年:     7年幾*
99.揀男朋友既條件:
     愛我鍚我識得顧人感受...*
100.覺得自己打字快唔快:           ok la*
101.坐你隔黎果個用咩牌子既袋:     而家冇人坐我隔離-0-*
102.中意沖涼唱歌嗎:           都ok ga.........*
103.鐘意咩牌子既香水:           5用*屋企味*
104.覺得咩牌子最廢:           大6*
105.鐘意光良定方力申:           alex*
106.鐘意睇咩劇集:           冇咩鍾意睇咩*
107.經常去既地方:           屋企......kyd.......
108.你試過響DIARY鬧人嗎:           話未試都係呃你*
109.鐘意睇MR BEAN嗎:           鍾丫!>v<*
110.人生中唔可以冇既野:           自己*
111.經常去邊個朋友既家:      heiyan?*
112.最憎人地對你做咩:     呃我屈我出賣我或我ge fd*
113.有冇聽電台既習慣:           間5中啦*
114.睇開邊個台:           tvb" 有線41*
115.邊首歌最能形容自己:      諗5到-0-*
116.你最憎邊個歌手:           um...冇第1答案*
117.有冇試過同FD撞衫:           真係撞就冇"見過人地著自己都有ge就有!*
118.方力申同THERESA襯D定同STEPHY襯D:           stephy*
119.口渴會買咩飲:           水/檸樂/檸茶......*
120.有冇養寵物:           冇*養自己夠慘喇*
121.係咪成日講大話:        世界係咁...有時5講5得.....盡量5講*
122.多數對邊個講大話:           老師*
123.LIKEY自己嗎:           .....1般不太*
124.最後一次喊係因為咩:           我都5知做咩-0-唉......
125.響屋企會唔會著拖鞋:           會*
126.夏天寧願去游水定歎冷氣:      冇所謂*曬就5好喇*
127.想生幾多個仔女:      如果老公想ge就1仔1囡*
128.用左手定右手寫字:           左*
129.鐘意日本定意大利:           5清楚意大利點*
130.去過邊到旅行:      大6-0-"thailand malaysia japan korea 好似....冇喇"澳門算5算xd"!!!跟學校去過好多地方ga都!*
131.覺得自己算唔算有錢:      我?我可以得十蚊都走到出去九龍-0-*

就算我有.......都要儲.......*

132.最鐘意邊個卡通人物:           大口仔*bb goofy*
133.最近買左邊隻CD:      下.......冇買好耐....最近已經係the best of shine ge年代-0-*
134.最鐘意自己既邊個袋:    d袋我買得都鍾意*
135.屋企部電話係咩色:    廳:銀灰+黑 細佬房:銀灰+深藍 mammy房:米白 我房: 深灰*
136.覺得自己咸濕嗎:           xd!!!咸你丫拿!*
137.而家又聽緊咩歌:        仲係reflection-0-響人地個板度丫*
138.如果你聽日死,你今日會做咩:     「我想試」xd!!!講下姐" um....我想攬住晒你地.....*
139.有冇試過飲酒:           有*
140.有冇試過食煙:           冇!*
141.覺得自己人見人愛嗎:        你都調轉黎講ga......唉*
142.你覺得個個都憎既人:      我*
143.屋企係咪好多毛公仔:           5多*
144.你鐘意果個人既英文名:      stephanie*
145.咁你又叫咩英文名:      stephanie xd"!*
146.憎唔憎屋企人:           5憎*
147.LIEKY TB嗎:           like ga!xd!"*
148.認為自己會LESS嗎:           也許吧!*
149.如果有下世,想做男定女:     男"簡單d...女"幸福d.....好難取捨
150.你覺得呢150條問題點:      以為會好特別其實5太*

 


 

keep住無聊ge情緒

投先佢話綠x紅"

我即刻要試!

中文全名''''       鍾可宜*
英文全名''''      chung ho yee*
思想開放嗎''''           ok la*
想到那裡去住''''      屋企".....aus/hk.....*
有沒有衝動想哭''''       而家冇-0-*
讀咩中學''''      twghkyd*
讀咩小學''''      twgheama pm"*
讀咩幼稚園''''      carbo*
你飲醉後會做什麼''''      未試過醉*
獨立嗎''''           有信心可以....但我5係*
有冇獨特的睡癖''''      要有2個枕頭! kum被隻手1定要響被入面!*
最長的一段關係''''           父女母女*
最短的一段關係''''          冇關係-0-*
你最不想失去誰''''           mammy*同埋........
鐘唔鐘意食朱古力''''           都幾ga....尤其近排*
會唔會睇恐怖片''''           睇*
食完飯多數會做D咩''''           食生果*
幾時會上網''''           響屋企*
識唔識踩單車''''           識*
比人讚既時候有咩感覺''''      諗:「你係咪真係讚緊我?*」
對男同性戀者既感覺''''      冇咩感覺*
有冇比人摑過''''           ..........有*
有冇咬過人''''           講就成日講但5會*
有冇試過拍拖''''            冇*
初戀情人叫咩名''''           -0-麥顯*
初吻俾左邊個''''        丫媽丫!5想答呢題-0-*
你傷過幾多個人的心''''     daddy mammy.....幾個ms....幾個fd...好多la!
有幾多個人傷過你的心''''      你地話呢?!
你看人是看樣貌還是人品''''      看ge時候梗係看樣貌啦-0-唉!*
而家最愛既人係''''           mammy*
多唔多上網識人''''           少*
曾經愛個人好深,深到落淚''''      以為好深咁深到落淚就有-0-*
會最先注意異性的哪一部份''''           眼*
如有多角戀出現,你會怎樣''''        諗清楚對邊個玩玩下邊個又對我玩玩下*
你會唔會一腳踏兩船''''      試過但5再會*
如果可以改變,你最想改變什麼''''      巨蟹座ge第2大特質-0-情緒化*
如果不能入睡''''           頭痛*
如果有個你暗戀既人話鐘意你,第1句同佢講既說話係''''      下*
如果遇到鐘意既人會點做''''     o岩傾又覺得佢都有意咪開聲囉點-0-*?駛5駛我教?
玩過幾多次呢類1-100''''           n咁多次-0-象徵住我試過n咁多次無聊***
多唔多真心朋友''''           .........少之有少*
講唔講粗口''''           講*
接受倒自己另一半講粗口嗎''''      5好句句都有就ok.....間5中都冇問題*但係我丫爸丫媽頂5到-0-!!! 做我男友要識響我丫爸丫媽面前做戲xd"!!!
食煙嗎''''      5食!好憎!*
如是,打唔打算日後戒左佢''''      5會食!5駛戒*
接唔接受倒自己另一半食煙''''      完全5得*
你靚唔靚''''           唉=0=*
你把聲係點''''               呼-0-............*
鍾唔鍾意唱歌''''                好鍾意*
如上, 問心唱得好冇聽''''        5ga!......越唱越差添wo仲*
識唔識打麻雀''''           識d5識d-0-*
賭博嗎''''           新年會賭*
入機鋪仲有冇人會check你身份証''''      冇入機舖-0-*
會愛上自己嗎''''           可能吧*
承認過份自大既人係等於過份自卑嗎''''      5係*
同另一半鬧交最憎聽倒既說話''''      分手囉*
有冇邊一次分手係最深刻''''           第1次囉-0-*
你覺得你自己花唔花心''''      以前都幾-0-*
你唔拍拖會唔會死'''    你見我生蟹咁款響度無聊緊就知答案啦*
有冇拍拖''''           冇*
有冇鍾意人''''      冇*
對上一個收倒既sms係邊個''''           peoples d 宣傳-0-
外形方面你比自己幾多分''''           唉-0-.........67*
內在分面你又比自己幾多分''''           55*
最近睇既一套戲係咩, 同邊個睇''''     龍咁威2"丫姿*
你係日久生情定一見鍾情果種''''      1見鍾情完再日久生情!*
如果你鍾意左人地既女朋友或男朋友你會點''''      有得點-0-".....鍾意囉*
鍾唔鍾意曖昧既感覺''''           5幾likey*
你雙眼皮定單眼皮''''           雙*
大汗定細汗''''           5算好大"但5係細汗囉*
如果朋友突然同你表白你會點''''        被玩感*
抗拒比你年紀大好多既人嗎''''           好多ge定2?
接受倒另一半同你年齡相差極限係幾多''''      4-5*
自己算係鍾意傾心事定普通吹水既朋友''''    心事*
你既貪靚程度如果1-10分有幾多分''''
          7.4*

 


 

家人

屋企有甚麼人 :      daddy mammy eric*
屋企人之中最鍾意邊個 :     mammy*
最唔中意又係邊個 :         自己*
有冇做過D對唔住父母既事 :     有*
有冇D咩野令到你好愛屋企人:     知道daddy好辛苦捱我大*
屋企人有冇經常提醒你唔可以做D咩 :     都冇-0-*
有冇諗過離家出走 :         淨係諗?!試過啦-0-*

朋友

最好既好朋友係 :         我都5知......mammy la>3<*
最假既朋友係 :         假5假5到我知*
最可愛既好朋友係 :         下.......*
最信得過既好朋友? :         mammy*
如果好朋友講你壞話你會點 :     失望*
你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 :     ...不1定*
有冇愛過朋友的情人 :         朋友舊情人就有*
會唔會對朋友講大話 :         會*

喜愛既野
最鍾意既公仔 :     大口仔*
最鍾意聽咩歌 :         慢慢地5好慢到抖5到去o個d*
最鍾意邊套電影 :     hp" 藉著雨點說愛你*
最鍾意邊個牌子 :         pw 2%................*
最鍾意邊個歌星 :        冇*
最鍾意邊個地方,會唔會成日去:     打韆鞦.......好耐冇去喇.....*
最鍾意邊個國家 :         aus?*
最鍾意既電視劇 :         冇*
最鍾意既顏色 :         銀 purple blue with stars
最鍾意地鐵邊個站 :     有分別咩?.......*
呢一刻最鍾意既人,講佢個名出黎:     我mammy/\/\*

討厭既野
最討厭邊個地方 :         會逼死ge地方有煙ge地方
最討厭邊個牌子 :         crazy rm*
最討厭邊個歌星 :         冇*
最討厭日日做咩 :         人*
最討厭,介意人地話你咩 :         你咪講囉講飽佢!*
呢一刻最討你厭既人,講佢個名出黎 :    冇*

愛情
你心目中男同女有咩分別 :         身體上心理上思想方式上-0-*
女仔係唔係一定要聽男仔話 :         sure5係!*
覺得同性戀點 :         下咩點.......冇咩野...人地d野關你乜事!*
接唔接受得到女同性戀 :         ok*
接唔接受得到男同性戀 :             ok*
如果有一日你變左同性戀,你會覺得係咩原因 :     原因?改變性取向*
你會唔會抗拒同同性既人拍拖 :         5知丫*
第一次拍拖係幾時 :             12*
第一次拍拖對方係邊個,講佢個名出黎 :         麥顯=-="*
仲係唔係同緊呢個人一齊緊 :         5係lu...
分手後,有冇憎過呢d人 :         冇~證明我係做到再見亦是朋友
拍拖有冇好開心既事係咩事 :         幸福*
拍拖有冇好難忘or好唔開心既事係咩事 :    xd!@!雨中漫步!正5正?!*
拍過幾多次拖 :         4?少過10啦*
咁耐以黎,最愛係邊個 :         .....5敢講....
咁最後悔又係邊個 :         冇後悔過*
愛過最耐既一個人有幾耐 :    3年
你最愛既人,到呢一刻有冇同你一齊過 :     有*
有冇比你最愛既人傷過 :         有*
一個你愛既人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 :     被玩...但甘心被玩-0-*
你會愛一個人幾耐、點先放得低 :  會幾耐?.....5知ga"......放低咪佢放手我hurt1排咪放低囉*
有冇同時愛過兩個人 :     踩2條船囉.....但係知道其實其中1個5係愛-0-*
會唔會好介意另一半高過自己 :     5介意-0-正常"
如果有個人一路都鍾意你,但佢唔靚,你對佢都有感覺,會唔會同佢一齊 :  會*
愛情同感情有冇分別 :     愛情有感情" 感情5等於有愛情* 5同*
想拍拖定係單身 :        少許想啦...但驚所以都係單身*
拍拖你覺得會一世嘛 :         即係點?5明問咩?
而家有冇鍾意人 :         有-0-*
點解會鍾意佢 :         鍾意咪鍾意囉*
佢係女仔 OR 男仔 :         女丫-0-
覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事 :         可以關可以5關*
屋企人知唔知你拍過拖 :         知卦-0-*
愛係唔係一定要付出 :         你愛o個下已經付出左愛-0-*
付出左既愛最後得唔到結果你覺得點 :     可以點?*
你覺得愛情入面有冇分輸贏 :         冇*
有冇一個人令你愛到心淡、令你放手:     冇*
冇愛情會唔會死 :         我仲好好地*
呢一刻想唔想拍拖 :         都係o個句*

完結

宜家想唔想訓覺 :         5想! 5係都5會仲答緊*
宜加最想做咩:         死*
宜家好想見邊個 :         華wa......*
宜家想打比邊個 :         5想傾電話*
宜家諗緊邊個 :     華wa*
宜家面前有 D 咩你覺得好靚 :    手提*
宜家想笑定喊 :         冇感覺-0-*
宜家想唔想打機 :         5想
宜家幾點 :            0200*
鍾唔鍾意呢 100 條問題 : 
        ok la.......冇乜點留2.....邊傾偈邊玩*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

我想食糖!......想食tic tac"*

我想食香口膠!......想食xtra lemon x pear

我想食包!.......我要食包丫!

丫......偏偏今日淨係食麥皮食蘋果食餅!.........5制丫我要食丫!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

尋日1日之內ko左本maths xdddddd!!!

我是存心抄答案的

本solution太好喇.........有埋step

 

 

我想問試寫室d文係咪5駛作?

佢話包括實戰廣場o個d 咋wo! xd!我想捉佢字塞*

 

 

 

好想換左張k fun card=-=...........貪新忘舊添...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

好恐怖@@.........點解可以咁ge?!!!有冇識魔術ge人解釋下?!

 

 

 http://www.putfile.com/media.php?n=coin_sl

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言