2005 * 08 * 04

 

 

 

尋晚通宵同麥顯傾msn

悶到嘔=-=

但係好5想訓

6點幾丫爸醒左鬧左幾句=-=

跟住我就入左房迴避

但係都成8點幾先訓得著

跟住點半就俾丫kris個call叫醒左我=-=

咁我就2點出門口去左佢家拎本書=-=

之後番到屋企

食左個包同飲左盒豆奶

又訓過xd"!!!

訓到4點幾陪丫媽去買餸

 

 

 

 

         我5鍾意你!*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 1.喜歡欺負的人是 :    自虐狂*
2.喜歡咬的人是 :      哈哈哈...你囉!>v<
3.有要好的網友 :          有*
4.要好的朋友:       丫?*
5.要好的異性:          um..............*
6.有喜歡的對象 :       um....*
7.心愛的人是誰 :       5知呢*
8.有老公/ 老婆嗎 :       =-=......冇...*
9.有銀行戶口嗎 :       嗯有*
10.喜歡撒嬌的對象是 :       d5鍾意俾我撒嬌ge人*
11.喜歡作對的對象是 :      5鍾意同我作對ge人*
12.喜歡談心的對象是 :     heiyan...kris......真係乜都講ge其實冇...*
13.有要感謝的朋友 :       all*
14.有討厭的人嗎 :          ...嗯*
15.有喜歡的人嗎 :           嗯*
16.喜歡做什麼事 :           5知..無所事事咁....鍾意打韆鞦....
17.喜歡古老的東西嗎 :        古老?*
18.喜歡甚麼運動 :        跑跳打行山*
19.緊張時的小動作 :          冇咩==*
20.有奇怪的嗜好 :           飲多多要長筒*
21.喜歡什麼動物 :           人*
22.討厭什麼動物 :       所以昆蟲*
23.最疼錫的朋友 :          我最愛o個d囉......
24.最信任的朋友 :     如果你自問我係會咩都話你知ge人都係架喇*
25.最討厭的朋友 :          ....*
26.最麻煩的朋友 :          下...*
27.最親密的朋友 :        
28.討厭的男性類型 :     自大狂到極點o個d!!!即係間5中show下冇所謂

5好講開就講成粒鐘都係自大緊......好乞人憎ga呢d男仔

仲有仲有好憎d 1d責任感都冇ge男仔*
29.討厭的女性類型 :      好似我呢挺*
30.欣賞的男性類型 :         識得體諒人關心人*好重要...
31.欣賞的女性類型 :     應承左5講就5講....5好轉頭又話人知跟住叫人5好同人講..........女仔ge世界~「5好同人講」=「同多d人講」
32.有想扁的對象嗎 :         冇-0-*
33.不能忍受的事 :      屈 呃 出賣
34.最喜歡的地方 :          你們的懷抱xd!!!好嘔心丫呢句野*
35.最喜歡的國家 :       hk?aus?japan?*
36.喜歡朋友怎樣叫你 :         stephanie*丫蟹*小代[←5准亂叫!]
37.喜歡愛人怎樣叫你 :         下......=-=冇咩所謂......*
38.對愛人的親蜜稱呼 :   HONEY? XD"!!!5知wo佢想我點嗌咪點嗌囉....
39.想合作的人 :              好叻ge人*
40.想推倒的人 :         推5郁ge人*
41.想得到的人 :        人都可以得到=-=真係世界變*
42.想放棄的人 :             自己*
43.常做的事 :          人*
44.必殺技 :              靜晒5出聲玩無聲抗議*
45.對侮辱愛人的人的行動 :        怒啤xd"!!!*
46.喜歡的風格 :              簡單得黎得意*
47.遇到甚麼事會較易放棄 :    5係我o個泛*我有99.9%以上把握去完成ge事*
48.遇到甚麼事會較易執著 :       我著緊*緊張*在乎*重要 ge事物
49.遇到甚麼人會較易心軟 :     嗲嗲地o個d-0-...*好有心去做事o個d*
50.遇到甚麼人會較易煩燥 :          浮誇*造作*自大*
51.比較喜歡浪漫還是激情 :          浪漫都可以激情架姐=0=*
52.比較喜歡俊男還是美女 :        美女*
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」:      ......避....唉*
56.目前為止,生命中最重要的生物是 :       丫媽!冇佢冇我*
57.目前為止,生命中最重要的死物是 :      $ xd"!!*
 58.目前為止,生命中最重要的虛構物是 :     夢*
 59.目前最苦惱的是 :          點先可以5悶*
 60.有要推薦的網站嗎 :         冇=-=*
 61.若有,為什麼要推薦這網站 :         因為冇得推*
 62.甚麼時候會覺得幸福 :      自己認真用心付出過去做ge事得到認同*

得到自己重視ge人重視自己*

 
 63.喜歡打日記嗎 :         因為越黎越悶所以越黎越5喜歡*
 64.會亂花錢嗎 :              顛起上黎都可能會......
 65.會亂發脾氣嗎 :         你話呢?!識我都知啦*
 66.認為友情的態度應是 :         信任....了解...關心*
 67.認為愛情的態度應是 :     坦白 信任 了解 設身處地 無悔無怨 大膽*
 68.最喜歡的英文字 :          s*
 69.最喜歡的數字 :             7*
 70.最喜歡的中文字 :         =0=,,,有幾個...*
71.當喜歡上一個人時的心情 :   發姣xd"!!!講下姐...um...興奮*
 72.當喜歡上一個人時的行動 :        望囉xd"!!*
 73.對於美女的定義 :        清清地靚得黎5好妖艷5好姣=-=*
 74.對於帥哥的定義 :       靚仔得黎要型但又5好睇得出係曳o個d*
75.對於醜的定義 :  
        5靚囉=-=*

76.認為自己冷靜、理智嗎 :        不!!!
 77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎 :      不...
 78.對於討厭的人,你會 :          沈默*
 79.如果給你三個願望:        靚d 開心d 屋企幸福d
 80.感到無力的事 :              朋友們...對5住佢地*
 81.一看就喜歡的名字 :          哈利波特xd"!!!*
 82.請舉出自己愛上一個人的特徵 :      望-0-*
 83.請舉出幾項不可思議事件 :    天空可以變色 蟹都識打字 人會識得愛*
 84.請舉出自己的一個優點 :      @@......冇第1答案...個腦完全空左
85.請舉出自己的一個缺點 :          某d事上面過份執著*
 86.愛情和麵包選擇哪一樣 :          愛情*haaa*
 87.對於自己的夢,有咩感想 :       真係5係幾敢想...所以冇感想
 88.無聊時會 :              做呢d無聊野*
 89.試舉一喜歡的說話 :    近黎成日講:   siz!*
 90.試舉一喜歡的電影 :          hp
 91.試舉一喜歡的電視劇 :         冇==*
 92.試舉一喜歡的歌曲 :      生日歌*
 93.在甚麼時候最易發火 :       見到d睇5過眼*5o岩原則ge事*
 94.在甚麼時候最溫柔 :            病o個陣-0-同埋對住某幾個人*
 95.在甚麼時候最易哭 :          時時刻刻*
 96.如果要改筆名,你會改 ?        丫蟹*
 97. 100歲時會做甚麼 :         100歲ge丫蟹*
 98.你覺得你十年後會變成怎樣 :      24歲?!搏緊命...黃金時間吔*
 99.畢生宏願 :              開心幸福快樂*
 100.再一次問及,你此刻的感想是 : 
    5敢想*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 * 08 * 03

 

 

5玩自己! 搵d fd黎玩! xd"!

 

 

01-10 號列出同性*

01) heiyan
02) bao
03) sheep
04) onki
05) 丫邱
06)  kristy
07) pinky
08) 姿
09) ko2
10) 華wa

11-20 號列出2性"

11) moumou 
12) 熹
13) 麥顯
14) 小樂
15)terry
16)新一
17) 丫康
18) 小強
19) 老總
20) ant

愛情篇

.5號鍾意邊個?                              kee5知*
.14號同邊個拍緊拖?                     佢拍拖@@?*
.18號鍾意邊個?                           5知丫*
.1號鍾意16號嗎?                          35識7-0-
.8號同19號呢?              識就識但5係囉-0-*
.如果6號同12號一齊會唔會好正?    好過癮囉我淨係可以話*
.9號係唔係單身?                           係*
.11號同4號襯唔襯?                         搭5埋~ onki5鍾2呢d-0-
.2號係唔係鍾意14號?                      唔係14呀....不過係...."
.10號係唔係tbg?                              5係"

回憶通訊篇

.你點識8號?                                 小學*
.你同 19號最後一次傾計係幾時?      幾日前*
.你同 18號最後一次傾計係幾時?    好耐好耐@@...我生日*

                                       
生活篇
 
.8號鍾唔鍾意食雞翼?                    5知wo-0-
.1號係米成日講咸野?                     .....xddddd!!!!
.3號最鍾意串咀?                             5知-0-
.12號最鍾意咩野?                          打波?*
.9號最鍾意邊個歌手?                     呢個2答!我識答! endy!!!*
.15號最鍾意飲水?                  5清楚=-=*
.4號一個禮拜自慰幾多次?            .....=-=......
.7號係唔係好鍾意出街?       係啦!但5同我出丫ma!!!

個人篇

.6號佢幾多歲?                           14
.18號有冇留過班?                            冇
.10號3圍幾多?                         點知-0-
.2號全名係咩?                           5想俾佢鬧-0-wongyimfan*
.1號住邊?                                         fanling*
.11號幾高?                                      高過我囉xd!
.7號幾高?                                     高過我-0-
.你覺得17號似邊個?                    賤人xd"!!!
.20號讀緊邊間學校?                     la salle*
.17號號讀緊邊間學校?                   陳瑞祺la salle*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言