咁跟住仲可以3個字後出到黎>v
就係咁我就賤婆咁掉低左kris><"*同ko2 c奔~~~
=-=癡左線-0-* xd"*↑↑
11點789到la~咁就fanling第1卡等左ko2
之後出mk先啦
係咁狂人講野狂傾偈xd!
其實我地都幾嘈丫響架火車度
因為架車入面d人真係好靜囉
um咁去到mk
就去左拎3先啦
點知間野未開

咁咩囉食野 還掂我未食 ko2又淨係食左早餐
咁去元綠! 抵到爛丫! 食到我嘔咁濟

但係真係5知做咩囉 明知飽但係好想好想食!
要控制下!
係啦咁跟住就咩喇!
我都5知我想打咩=0=
好啦形容下有幾抵
有個蟹子沙律
跟住有個湯
之後有6件壽司
再有個冷麵
之後仲黎個野飲
5好以為完!
仲有粒糯米磁做甜品 荔枝味"幾好味*
幾錢 !?! 29蚊咋!!!
低能飽到你會feel到d野食響喉嚨個位kick住左!
但係真係好好好想食!
呢2日我ge生活就係咁...
飽到癲都仲食*
總之咁啦
不過我想講29蚊係學生價"要有學生證!或著校服*
跟住啦超飽!我冇飲個湯
錯晒策略
應該5食個沙律"
跟住食壽司食冷麵
冇咁飽=0=
我食左個沙律
跟住冇理由5食壽司...於是食壽司
但係我又有40%係因為個冷麵而揀個餐咁冇理由5食ga ma
於是夾硬吞左咁多野
好啦講完我點塞爆個肚!
講埋單
我同ko2單獨出2次街
2次都計錯數仲要問人拎單"
但係我地2次都係重覆計左幾次=-=都錯"都傻傻地的xd"!
咁埋完啦~好似5駛找錢咁ga wo 佢=-=
要我地嗌佢先肯找錢=-=
跟住之後埋左單就再去啦! 幾驚間野仲係未開!
跟住拎左件3lu! 然後我諗我見到+雯*
5知丫...可能係...5知係咪人有相似...
之後我地即刻走啦! 熱辣辣響mk實在十萬個5好受!

但係我仲要去sasa買野*
響sasa兜左好耐先搵到=-=
好啦跟住就即刻過番火車站"
出發去沙田*
沙田wo!梗係好多啦
點行都有冷氣
爽"
咁行左陣我去左買戲飛先"聽日同屋企人睇/\/\*荒失失奇兵"
買完就行行行啦
周圍行~西田啦中心啦~
wa今次同ko2出黎俾我知道左沙田原來有2間2%
又俾我知道左新城市上面有一層正野=-=
真大鄉里
係啦響無印買左2枝筆*白痴喇"我番到屋企發現枝筆藍色ga!!!
跟住ko2就買左枝綠茶~佢話好正宗wo~即係冇甜味的=-=*
之後就去左西田行lu
原本係想買綠茶粉*整cake"
點知1入去就俾d生果吸引住
但係都係冇買~夏日炎炎食生果真係好鬼正*
係囉買左枝蘆薈西瓜汁"俾佢呃左"冇蘆薈ge=-=
我估佢5會咁白痴將d蘆薈都榨埋卦*
跟住搵到綠茶粉但係冇買~因為好似5係幾抵*
之後就去左山崎"
買左2個o個個咩綠茶紅豆乜乜2個cheese軟法同個5知咩酥
3個都ok好食ga"!!!
xd"!我地真係成日狂食囉~
冇買到任何野[除左原本plan好要買之外=-=]~係咁行但係乜都冇囉淨係係咁食xd"!
跟住到番屋企都仲話要食rainbow xd!!!
不過諗諗下食完5洗食飯都似~所以都係冇去到
kee~挺好...食得好開心*好似暑假1黎就好開胃咁
5知丫
要努力控制住自己=-=5係就會變大大大肥婆
我5想kris叫我做肥8婆xd"!!!
好啦下次約番kris出黎丫要
今日同ko2好開心/\/\*
我要養成相機日日有電日日帶出街ge習慣
因為我發現我有好多野想影丫出街
去拎相機叉電先
日記完喇***