2005 * 07 * 20

 

 

 

同一句...我...對你地5住!*

 

 

 

今日...我...好開心...

今朝丫豐叫醒我

跟住我換3

咁搞左輪就同mammy同豐出沙田...

去左元氣食".......

5知係呢2日食得太多...有罪惡感

定係真係冇胃口

食左2碟半.....就冇食喇...

平時...我食4碟的*

跟住我地再行陣啦

然後去左7仔買野飲"優之良品買野食

跟住就入場

去到ua"豐話要食爆谷

咁就買啦

買o個陣見到丫翹"

佢又同丫媽同丫妹黎睇

kee...佢丫妹好得意...讀緊eama ge p.2丫"

我仲記得佢坐bb車o個陣個樣...

跟住入到戲院~

佢地坐我地前面wo!!!/\/\

真係有緣

 

睇啦"荒失失奇兵

kee...ok duck的...

不過......嗯..."見secret diary"

跟住睇完就行左陣

跟住番去lu'

 

之後約左heiyan 6點去行山

太耐冇行...索索地氣

一路行有隻狗仔丫...

好勁丫...我聽到佢喘氣...但係佢仲係咁衝衝衝...好叻..

 

跟住上左heiyan家

波波5吠我丫........

好感動.........

波波係我成世人最夠膽掂ge狗仔

cindyking係我成世人最夠膽抱ge貓仔...

佢地係唯1 ga"..........

 


 
 

之後heiyan陪我買野食番家...

to heiyaN...

你問左我個問題...

.......對5住...我呃你...

我5知你記5記得邊個問題...

我諗你估到卦..

係問今日..............

對5住......

但係今日真係舒服左.....

 


番到家...都冇咩特別野

 


 

我自問成世人都5會咁對朋友

但係今日尋日前日我做晒!

5住咁多個俾我hurtge fd

我好憎你地

歡迎你地憎我

我知我抵俾你地憎!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

偏要扮成二人是知己
落淚都需要避忌
連情緒崩潰亦怕騷擾你

 

 

尋晚"同heiyan講左好多好多呢個月黎夜晚所發生ge事

係...佢有病...佢精神有問題...

但我發現原來我都有丫....

佢尋晚1路同我講好多野話佢點點點

發現我都會丫......

好驚丫.....

5想有事丫

接受5到丫

癲喇"

都5知我做得d咩

5睇得e生5見得社工

.....因為丫媽會知

真係5想又發顛丫

5要丫..........

好凍丫.....好辛苦丫....好想喊丫....好想死丫....好驚丫好恐怖丫......

 

 

尋晚問丫翩....係咪5鍾意我5開心...

我知問黎都廢....

5想要佢有個癡癡地線ge女朋友

成日都喊成日都5開心....

5想丫..............

但係真係好辛苦丫

越去做d野令自己開心...

就越攰....收到ge就只有反效果......

.................5想咁落去丫.....

我冇病丫.....................!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 * 07 * 19

 

 

 

 

我好冷靜............

 

 

 

 

 

 

 

 

今日丫! 本來同kris出去ga>v<*

好想日日都見到佢

好close丫........

同佢1齊好舒服

好自己囉...我可能講俾佢知ge野5多

但係都只係因為佢少響hk....

如果佢響hk佢實知我好多野...

即係雖然佢係個8婆

xd!但係我都係8婆

8婆同8婆係溝得埋ga xd"!!!*

我都5知點解佢鬧我8婆我5會嬲ga!*

係囉我9點3起左身

我以為自己係8點3起身囉

妖妖妖又係咁喇

我真係覺得我癡線的*

尤其暑假呢

我真係5知自己做咩ga!

我淨係想訓覺囉!

5知.......唉!

係啦好搞笑wo尋晚呢同小樂傾電話

跟住最搞野係我覆主席sms"

之後嘈醒左佢xd!

跟住佢訓番ga

但係小樂死要整醒佢仲駁俾佢囉

笑到我死!

佢話佢今日做左小熊貓xd"!

2b班有41本小熊貓交丫/\/\***

  

  

haha番番黎喇

咁我9點3起左身以為8點3

咁就onon居居仲慢慢黎咁洗白洗頭

搞左一輪諗住唉又5知等幾耐先出門口

跟住望鐘

我真係想自摑囉*

因為我應承左9點鐘如果起左身就call醒佢

白痴丫妖*!

跟住咪成9點9定10先call佢

佢隻死野梗係未起身啦

咁咪話搭半囉改

之後我諗住出左去先再等啦

咁就過左火車站o個邊

見到heiyan*

  

係囉我覺得我今日個look好差勁! 5好聽就叫7

真係好樣衰囉*5知丫但係都出左黎咯

係囉跟住等啦

之後kris打黎wo

佢話冇褲著><"!

跟住搞左9個字拎住部手提狂講點算

咁佢又好想出黎wo

咁咪幫佢諗好多計囉

但係佢又5制=-=

死仔黎ga!

咁我其實出黎有好多野做ga ma

要過mk拎3跟住過shatin買飛

咁咪咩囉佢又5得佢叫我搵第2個陪我

搵5到先至等佢條褲乾再出黎

我其實覺得5係幾好=-=因為佢好想出去唱k

咁同埋我又真係想同佢1齊丫今日

不過又有野做所以都係搵人

咁就5知搵邊個好

但係1禁電話簿見到ko2就好興奮

xd!咁打俾佢啦

佢真係超爽快咁就應承左

咁跟住仲可以3個字後出到黎>v

就係咁我就賤婆咁掉低左kris><"*同ko2 c奔~~~

=-=癡左線-0-* xd"*↑

11點789到la~咁就fanling第1卡等左ko2

之後出mk先啦

係咁狂人講野狂傾偈xd!

其實我地都幾嘈丫響架火車度

因為架車入面d人真係好靜囉

um咁去到mk

就去左拎3先啦

點知間野未開

咁咩囉食野 還掂我未食 ko2又淨係食左早餐

咁去元綠! 抵到爛丫! 食到我咁濟

但係真係5知做咩囉 明知飽但係好想好想食!

要控制下!

係啦咁跟住就咩喇!

我都5知我想打咩=0=

好啦形容下有幾抵

有個蟹子沙律

跟住有個

之後有6件壽司

再有個冷麵

之後仲黎個野飲

5好以為完!

有粒糯米磁做甜品 荔枝味"幾好味*

幾錢 !?! 29蚊咋!!!

低能飽到你會feel到d野食響喉嚨個位kick住左!

但係真係好好好想食!

呢2日我ge生活就係咁...

飽到癲都仲食*

總之咁啦

不過我想講29蚊係學生價"要有學生證!或著校服*

跟住啦超飽!我冇飲個湯

錯晒策略

應該5食個沙律"

跟住食壽司食冷麵

冇咁飽=0=

我食左個沙律

跟住冇理由5食壽司...於是食壽司

但係我又有40%係因為個冷麵而揀個餐咁冇理由5食ga ma

於是夾硬吞左咁多野

好啦講完我點塞爆個肚!

講埋單

我同ko2單獨出2次街

2次都計錯數仲要問人拎單"

 但係我地2次都係重覆計左幾次=-=都錯"都傻傻地的xd"!

咁埋完啦~好似5駛找錢咁ga wo 佢=-=

要我地嗌佢先肯找錢=-=

跟住之後埋左單就再去啦! 幾驚間野仲係未開!

跟住拎左件3lu! 然後我諗我見到+雯*

5知丫...可能係...5知係咪人有相似...

 

之後我地即刻走啦! 熱辣辣響mk實在十萬個5好受!

但係我仲要去sasa買野*

響sasa兜左好耐先搵到=-=

好啦跟住就即刻過番火車站"

出發去沙田*

 

沙田wo!梗係好多啦

點行都有冷氣

爽"

咁行左陣我去左買戲飛先"聽日同屋企人睇/\/\*荒失失奇兵"

買完就行行行啦

周圍行~西田啦中心啦~

wa今次同ko2出黎俾我知道左沙田原來有2間2%

又俾我知道左新城市上面有一層正野=-=

真大鄉里

係啦響無印買左2枝筆*白痴喇"我番到屋企發現枝筆藍色ga!!!

跟住ko2就買左枝綠茶~佢話好正宗wo~即係冇甜味的=-=*

之後就去左西田行lu

原本係想買綠茶粉*整cake"

點知1入去就俾d生果吸引住

但係都係冇買~夏日炎炎食生果真係好鬼正*

係囉買左枝蘆薈西瓜汁"俾佢呃左"冇蘆薈ge=-=

我估佢5會咁白痴將d蘆薈都榨埋卦*

跟住搵到綠茶粉但係冇買~因為好似5係幾抵*

之後就去左山崎"

買左2個o個個咩綠茶紅豆乜乜2個cheese軟法同個5知咩酥

3個都ok好食ga"!!!

xd"!我地真係成日狂食囉~

冇買到任何野[除左原本plan好要買之外=-=]~係咁行但係乜都冇囉淨係係咁食xd"!

跟住到番屋企都仲話要食rainbow xd!!!

不過諗諗下食完5洗食飯都似~所以都係冇去到

kee~挺好...食得好開心*好似暑假1黎就好開胃咁

5知丫

要努力控制住自己=-=5係就會變肥婆

我5想kris叫我做肥8婆xd"!!!

 

 

好啦下次約番kris出黎丫要

今日同ko2好開心/\/\*

我要養成相機日日有電日日帶出街ge習慣

因為我發現我有好多野想影丫出街

去拎相機叉電先

日記完喇***

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言