[diary]
然後在這車廂裡面
我1隻手
當做扶手可不可以
夜晚出去食飯∼
因為啟賢表哥番左黎
自己出喎我==油麻地∼
好彩都唔難去
去到酒樓勁悶
早知遲d出門口∼
諗住落去行下
又白痴wo望望銀包==∼e...得番廿蚊
1陣行行下遇著有野想買咪好慘><
於是算lu....
跟住表哥黎
wa..........瘦左好多好多好多
番黎hk飲多d湯水靚仔番d卦應該==”
姑媽話佢前日落機仲瘦--”嘩我imagine唔到會咩樣
而家已經係塊面凹左==”
大運動量wo佢==”
咁又係......1日5,6個鐘跆拳...都真係幾係野
咁8點半上菜la又睇掌門人∼
真係其實唔想夾∼成台d野食油到識得閃好似舖左層膠咁
不過今日3姑媽請wo∼叫俾下面∼
每碟夾2舊都想死!∼
於是食食下決定放棄∼唔俾面都係咁話
跟住黎糖水甜品
d姑媽係咁夾過黎隊過黎==”
我已經話唔要...唔通推開佢地--”?
不過始終都係食唔落........
走lu∼12點番到家...