2005 * 03 * 20

[diary]

 

 

然後在這車廂裡面

我1隻手

當做扶手可不可以

 


 

夜晚出去食飯∼

因為啟賢表哥番左黎

自己出喎我==油麻地∼

好彩都唔難去

去到酒樓勁悶

早知遲d出門口∼

諗住落去行下

又白痴wo望望銀包==∼e...得番廿蚊

1陣行行下遇著有野想買咪好慘><

於是算lu....

跟住表哥黎

wa..........瘦左好多好多好多

番黎hk飲多d湯水靚仔番d卦應該==”

姑媽話佢前日落機仲瘦--”嘩我imagine唔到會咩樣

而家已經係塊面凹左==”

大運動量wo佢==”

咁又係......1日5,6個鐘跆拳...都真係幾係野

咁8點半上菜la又睇掌門人∼

真係其實唔想夾∼成台d野食油到識得閃好似舖左層膠咁

不過今日3姑媽請wo∼叫俾下面∼

每碟夾2舊都想死!∼

於是食食下決定放棄∼唔俾面都係咁話

跟住黎糖水甜品

d姑媽係咁夾過黎隊過黎==”

我已經話唔要...唔通推開佢地--”?

不過始終都係食唔落........

走lu∼12點番到家...


 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[diary]

當一切都可以兒戲

偏想跟你活到死

十年後的風箏也牽給你

這城市轉得很快

感覺像遊戲

唯獨愛

是最後的真理


 

可憐~

11點醒

無聊成日

發現屋企冇野食

最後頂唔順好肚餓

蒸左2啖飯=="

2點幾3點成家出晒去淨番我

跟住我5點幾6點出埋去

去油ma地~

成12點先番番家~'''

不想說了

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[express]

 

 

屋企冇啖好食...

於是我去廚房搵

俾我搵到罐栗米

好有衝動開左佢

==...不過mama好似話用黎煮送

嗚...諗起就覺可憐

拎住罐栗米食ge感覺好正>v<........

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言