2005 * 02 * 02

[diary]

今日起我要認認真真地打番日記>v<

 

今朝好凍好凍吔...

我真係覺得我好蠢[stupid]==

衣3有13分[thirteen points]單薄[single-thin=="]

事關呢

我唔識得著3

淨係恤3+[plus]長袖冷3∼

而底底3”係背心架><

係啦...

就係唔知點解呢個世界[world]會有d蠢到咁ge死款[die-look]ge人~

可以生存響呢個地球[earth]~13年==

算吧...因為戴左頸巾[scarf]補番

就咁啦~

今朝呢~晨讀[morning reading]

扮晒勁咁拎本英文書[english book]出黎睇==

跟住first two lesson~

art"~

又係咁介[cut][yeah]

諗起尋晚dup低[down][head][cut]到條頸[neck]好似就斷[break]

之後history堂

miss ng ng一[one]入黎[enter]就鬧[scold]梁xx"

話佢唔[do not]交功課

跟住教[teach][book]

and then music堂"

睇卡門

哎吔吔個指揮[conductor]好可愛

跟住recess

之後eng堂

教project learning點[dot][write]report"

lunch去左名壽司

同呀黃潔慈'些牙'[share][left][a][rice]~

之後兩[two][lesson]maths

quiz啦then教書~頭o個堂就係咁過

then o個堂我地free~

yeah睇完左本書

跟住cl堂~

無聊地渡過

放學癡晒線係咁笑[laugh]~

今日就係咁喇~

 


 

我覺得我呢篇日[day][note]d英文[english][good][has][teach][bad][small][road]feel

同埋好白[white][stick]==

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 * 01 * 31

***diary

今日係2月1號~

我家黎左個新客吔~

佢叫藍罐曲奇"~[blue can curve strange]=="

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

***diary

monday's coming the day i hate!!"

又係討厭ge星期一....討厭討厭討厭

 

今日番學啦~十三分彷徨無助

又係project learning d 野.....

哎..........居然冇print!!........

我真係想打人~

結果就係塊board乜資料都冇

 

今日day1"~

都冇乜野

好悶咁番學

好好好唔想番學

點解會咁架...?

 

form period去左hall~

睇藝墟

真係唔想再提"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言