e”express
呢幾日...
好多野想講俾大家知
但係冇心機打
除左好唔開心關於屋企之外...
仲有好多好多唔開心
唔知係...咩事...
我都唔知
好多好多種感受
好多好多種感覺
唔知邊樣先係
我淨係知我而家好想喊
可唔可以借個膊頭俾我...?
d”diary
今日好凍好凍...
1點幾起身...
later heiyan過黎
revision"then~tel~daddy~
之後...無奈disappoint"
um...出去兜轉
凍+凍
食飯...想喊
番屋企掟爆手提
殼機電分開3part
訓響我張床響度喊
冇理佢由得佢散開3件
從今日起手提不再
1係就傾爆
1係...1拍兩散!
你諗你!
然後icq”
冇野再想講!∼
04大事”遲d打
今日響屋企溫history"
晏晝出去找阿姿"
跟住行街之後
去紅館
kelly concert
你有密碼的話請睇secret diary"1日後打"