f”feel
咁8婆ge==”!!!
好無聊喎...
搞到我勁無奈...
我又要加緊練琴
同埋練跑
仲有早d訓
早d起身
早d溫書/\/\"
致力反fiona sit!!!
你個fiona!!!叫你sit你就sit啦咁多野講!
長頸鹿!!!影衰晒人地咁可愛ge動物呀!!!
都未見過d artist咁八婆的@@!!!!!!
彈開d啦!唱歌又冇氣!
格又衰!
樣又賤!
妖到你丫∼!
幾個鐘以黎嘔到7彩==”...
喉嚨到乾--"’
w”wish
留言板已重開
今個假期內不設密碼
望各位多多支持...[我估10個留言進帳都冇==!!!]
響大家支持ge同時我會不時自我陶醉響自己個板寫下野=="~
係囉主要都係講個板開番喇~"
d”diary
今日係恐怖ge一日...
除左好悶之外...
竟然就冇其他野做喇...
你話恐怖唔恐怖...?
最重要係我竟然...
食消化餅食到嘔>v yeah...!!!
yeah...!!!