2004 * 12 * 17

d”diary


 

今朝去到區場

勁抵死

諗住後面仲有1大班人實唔記遲到啦

點知到我地3個已經係跑去

俾o個個...唔記得左佢叫咩sir==

截住話唔俾上喎記遲到喎

哎丫丫咁大膽!!!

跟住黃sir就出黎~我諗係因為見到咁大班人所以放我地走卦

佢話:::放埋呢批喇算你地好彩

XDyeah開心爆!∼

咁跟住勁樣衰咁去看台點名= =

成班人望住你1個遲左咁多入黎

開始啦~睇跨欄

笑死我= =................

我未見過咁精彩ge跨欄!!!

好心d人唔識跨唔好報啦= =

勁抵死喎~每去到1個欄前面就停低逐隻腳跨~

最笑死人係有個..........

推跌佢黎跑都夠膽死!!

笑到我地死

成校就望住佢推~d人跑完晒佢都仲未跑完仲推緊

跟住佢1跑完成校係咁拍手係咁笑

笑到我勁肚痛~跟住胃痛囉...然後胃抽筋><"

嘩勁辛苦...

跟住之後啦~shot put~

之後睇班際4x400~yeah 2b好野>v

lunch之後仲有4*100~好叻架喇你地!!!!

跟住仲有3000~

趙軍好野>v<

好正呀miss chiu一齊跑~

佢話佢叫hiphip我地就嗌2b~

跟住搞搞下就啊ming嗌~

嗌嗌下啊ming好大聲問~

邊班最醒呀~

又冇人聽到佢講野咁喎= =

我超大聲嗌~應佢2b~

跟住側邊d 2b仔囡就聽到啦

啊ming再問~

邊班最勁呀?~

又嗌2b~

跟住仲問左幾個唔記得左= =

嗌到超大聲

跟住係咁跑啦~

拎住我地枝趙家軍ge旗>v

個個都話3b班旗好靚......不.........過.......我又唔覺= =

係囉~都係我地班o個枝最有特色XD

haha~2b班徽又靚喎>v

梗係啦~個個都有份整架!!!!!!!

跑完3000∼

interclub4x100

去左捧stage crew場

嘩好正呀~

諗跑前呢~

成班stage crew搭手嗌"good show!!!!"

haha型爆~

唯一著黑衫跑ge1team>v<   [stage crew"""台3是黑色的]

跑完叫埋溫sir影相~"'

之後就番番上去台~

跟住就閉幕

之後影班相"~

走人"

今年ge收獲就係社際4x400金牌>v

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

幼稚...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

the more i touch~

the much pain i receive~

***

呀....點解冇得早d放架????

***

個頭仲好痛~*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言