d”diary
今朝去到區場
勁抵死
諗住後面仲有1大班人實唔記遲到啦
點知到我地3個已經係跑去
俾o個個...唔記得左佢叫咩sir==
截住話唔俾上喎記遲到喎
哎丫丫咁大膽!!!
跟住黃sir就出黎~我諗係因為見到咁大班人所以放我地走卦
佢話:::放埋呢批喇算你地好彩
XDyeah開心爆!∼
咁跟住勁樣衰咁去看台點名= =
成班人望住你1個遲左咁多入黎
開始啦~睇跨欄
笑死我= =................
我未見過咁精彩ge跨欄!!!
好心d人唔識跨唔好報啦= =
勁抵死喎~每去到1個欄前面就停低逐隻腳跨~
最笑死人係有個..........
推跌佢黎跑都夠膽死!!
笑到我地死
成校就望住佢推~d人跑完晒佢都仲未跑完仲推緊
跟住佢1跑完成校係咁拍手係咁笑
笑到我勁肚痛~跟住胃痛囉...然後胃抽筋><"
嘩勁辛苦...
跟住之後啦~shot put~
之後睇班際4x400~yeah 2b好野>v
lunch之後仲有4*100~好叻架喇你地!!!!
跟住仲有3000~
趙軍好野>v<
好正呀miss chiu一齊跑~
佢話佢叫hiphip我地就嗌2b~
跟住搞搞下就啊ming嗌~
嗌嗌下啊ming好大聲問~
邊班最醒呀~
又冇人聽到佢講野咁喎= =
我超大聲嗌~應佢2b~
跟住側邊d 2b仔囡就聽到啦
啊ming再問~
邊班最勁呀?~
又嗌2b~
跟住仲問左幾個唔記得左= =
嗌到超大聲
跟住係咁跑啦~
拎住我地枝趙家軍ge旗>v
個個都話3b班旗好靚......不.........過.......我又唔覺= =
係囉~都係我地班o個枝最有特色XD
haha~2b班徽又靚喎>v
梗係啦~個個都有份整架!!!!!!!
跑完3000∼
interclub4x100
去左捧stage crew場
嘩好正呀~
諗跑前呢~
成班stage crew搭手嗌"good show!!!!"
haha型爆~
唯一著黑衫跑ge1team>v< [stage crew"""台3是黑色的]
跑完叫埋溫sir影相~"'
之後就番番上去台~
跟住就閉幕
之後影班相"~
走人"
今年ge收獲就係社際4x400金牌>v