n"news of kyd***
大家快d買蘋果日報!!!
kyd is the best!!!
何景勳勁呀>v<!!!
好勇呀好叻呀!!!!
傷得咁重都仲繼續!!!
鐵人真係鐵人!!!
甲寅真係甲寅!!!
/\/\wakaka∼
勁hapi!!!勁興奮!!!
癡左線咁∼haha^^
>write"write things i keep inside
不要收起自己...
我想做你的女朋友
懂得你 了解你...
躲在牆邊退後十步
然後你們再見不到
那個我經已走到盡途
要見面就等末日來到
世界之事多得做不盡捉不緊
憾事
以後不能與你一起過渡
傷也不能與你擁抱
有最溫馨的場面
最終能否上演
在我生活中
不要再失去你的任何屬於你的
不想失去你
最怕有天喚你只得回音沒回應
最怕有天手執冷風以為拖著你
多少次
你會把我抱緊拖住
空白紀錄
無人願意為你填寫
要是從遠處送來溫暖
即使來到不再暖
抱著薄薄的紙盒心中也甜甜的笑...
看著字跡也想起你的蹤影...
依靠著
然後
我會乖乖的睡
我會好好的愛
只 要...
你
不要
離開我
!
係呀....我打架d日記.....
SA即係student association~(有冇串錯呢?)
CRB即係class representative board~
仲有呢~個篇野呢....亂作的~所以妳中意叫佢咩都得~