個頭好香>v<
今朝好叻女訓到11點
n世冇試過咁勁訓到咁晏
好開心
一起身就刷牙洗面除con換3飛出門口
搭小巴~第3次搭有安全帶ge小巴
跟住就去零食物語>v<
sorry mc要你等...雖然你都唔會睇我日記==
係囉 sorry!!!
我諗係遲左幾分鐘...
不過真係對唔住...
跟住上去heiyan屋企
笑死我
我入到去喎...除鞋發現~咦...唔見左mc ge?
跟住mary話我知佢衝走左
我去搵佢問佢做咩
佢又唔答
笑死我我入番去繼續除我ge鞋
之後heiyan出黎問mc呢?
我話...里埋左
跟住heiyan鞋都唔著踩左出去==
響佢o個層的另一邊找mc
嘩估唔到波波咁殺食的
連mc都嚇得走...
原來佢驚細狗= =佢話佢大狗唔驚-v-...
真有趣...
之後等埋april黎就開工
好快囉!
正正!
跟住mc同april走左
我同heiyan唱左陣千va~再之後睇煎釀3寶
好有趣的...不過幾無聊...好彩冇去戲院睇
跟住之後就番歸...