2004 * 12 * 04

>wish望"喪做功課

 

希望今日可以快快快d做晒d功課

聽日可以安心出去

而且呢...迫自己做晒d功課

唔記得之前咁火咁唔開心ge野

然後要喪練琴    !

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 * 12 * 03

>diary"記放學練歌

 


 

我唔知你地咩事!!

stage crew專登趕起仆落黎~

俾stage crew鬧到成頭血你地又鬧過

咩事先家陣

你地都唔係有心練架la

鬧我....丰丰走左唔高興就借我發脾氣

架?!!

你唔留住佢?!?!

我都忍住啖氣唔出聲喇...根本唔關我事...

我好想咁咩?...俾人鬧架...!!

9號就係喇!!!乜都唔理

唱多句都話唔得

次次練都話把聲好辛苦唔唱住

你唔好唱啦你!!!

係咪我衰丫???!

係咪我.pyc.seesi衰丫???!!

話要參加拉埋你地落水!!!!

你地唔想唔鍾意唔參加!!!!!!!!唔該一早開聲!!!!!!

唔好去到pyc屋企∼晒我時間!!!又阻住人地!!!

咩態度呀家陣!唔想練唔想參加算喇!!!!!!

9號求其搵個唔好番!跟住話退出啦!

廢事影衰晒!~∼

10蚊報名費!我同pyc俾∼

係諗住...大家都俾時間俾心機練...10蚊唔同你地計~~!~∼~!!

尋日!係丫我認!!!我已經擺到明唔妥架啦!

你2個仲wa好開心好好玩咁∼係繼續玩繼續傾!!!!!!

好啦 一個就話把聲唔得

另一個 練左4次黎得1次

都仲好意思講..

得你地響度傾偈玩∼!!!!!!!!!!

pyc都叻啦...好好地同你地講「練唔練架...」

唔理佢...俾我開聲?!

第一句就鬧!

人地播住首歌 你唔唱都罷喇 唔好去其他網播其他歌阻住晒啦!!!

妖你好八婆呀!!!!

練完又話晒你時間冇唱過

邊個搞成咁呀!!!!??

都好野 仲好意思問!!!

你2個阻住3個人ge時間

仲問!!!!

我話俾你地聽!!!我以後都唔會再同你地講參加opengroup

係以後都唔會!!!!

參加!!盞玩殘自己!!

分分鐘丰丰都練得好過你地!!!

人地唔黎練歌

都仲會響屋企自己練!!識背喇∼∼∼!!

係差未同我地夾咋!

你地呢??????!!!!

黎左就以為已經好好!!連捉番自己o個句個音都未得!!

好啦...發丰丰脾氣!!!!

係∼佢咁多次都唔黎係唔o岩!!

但係 佢黎又點?!!!!

佢都唱掂啦!!

你地仲係唱都唔肯唱∼~ha...係唔肯唱!!!!!!!!!

夾乜呀?!!

好彩佢唔黎!!

唔係又晒多一個人ge時間啦!!!!??????

好賤格呀我覺得我

話參加之後結果原來係咁晒你地時間!!!!!

我想講係!呢篇淨係講你地!!!!

好興囉我真係!!!

火到我直情...!!!

你地一嗌走!

我係心諗:走囉!都唔係練架啦!

即刻拎袋走先!我廢事同你地同一部lift呀!!!

真係禁唔住鬧到你地死都似!!!

番到屋企...係火到掟袋掟書掟鎖匙!!!

係咪我錯呀......

我知你地實話:早知唔參加啦

除左我 seesi pyc 丰丰

我想問你地有冇自己響屋企練過

ok...冇都算

你個心係咪想參加

唔想都要迫自己想架啦

參加左喇...

輪唔輪到你話鍾意唱就唱唔唱就唔唱?!!!!

 

 

 

 

 

 

 

                    激火!!0937!!絕望”

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

好頭痛呀.............

今日個service program勁白痴囉~

唉~攰到丫.........

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言