>diary"記放學練歌
我唔知你地咩事!!
stage crew專登趕起仆落黎~
俾stage crew鬧到成頭血你地又鬧過
咩事先家陣
你地都唔係有心練架la
鬧我....丰丰走左唔高興就借我發脾氣
喪架?!!
你唔留住佢?!?!
我都忍住啖氣唔出聲喇...根本唔關我事...
我好想咁咩?...俾人鬧架...!!
9號就係喇!!!乜都唔理
唱多句都話唔得
次次練都話把聲好辛苦唔唱住
你唔好唱啦你!!!
係咪我衰丫???!
係咪我.pyc.seesi衰丫???!!
話要參加拉埋你地落水!!!!
你地唔想唔鍾意唔參加!!!!!!!!唔該一早開聲!!!!!!
唔好去到pyc屋企∼晒我時間!!!又阻住人地!!!
咩態度呀家陣!唔想練唔想參加算喇!!!!!!
9號求其搵個唔好番!跟住話退出啦!
廢事影衰晒!~∼
10蚊報名費!我同pyc俾∼
係諗住...大家都俾時間俾心機練...10蚊唔同你地計~~!~∼~!!
尋日!係丫我認!!!我已經擺到明唔妥架啦!
你2個仲wa好開心好好玩咁∼係繼續玩繼續傾!!!!!!
好啦 一個就話把聲唔得
另一個 練左4次黎得1次
都仲好意思講..
得你地響度傾偈玩∼!!!!!!!!!!
pyc都叻啦...好好地同你地講「練唔練架...」
唔理佢...俾我開聲?!
第一句就鬧!
人地播住首歌 你唔唱都罷喇 唔好去其他網播其他歌阻住晒啦!!!
妖你好八婆呀!!!!
練完又話晒你時間冇唱過
邊個搞成咁呀!!!!??
都好野 仲好意思問!!!
你2個阻住3個人ge時間
仲問!!!!
我話俾你地聽!!!我以後都唔會再同你地講參加opengroup
係以後都唔會!!!!
參加!!盞玩殘自己!!
分分鐘丰丰都練得好過你地!!!
人地唔黎練歌
都仲會響屋企自己練!!識背喇∼∼∼!!
係差未同我地夾咋!
你地呢??????!!!!
黎左就以為已經好好!!連捉番自己o個句個音都未得!!
好啦...發丰丰脾氣!!!!
係∼佢咁多次都唔黎係唔o岩!!
但係 佢黎又點?!!!!
佢都唱掂啦!!
你地仲係唱都唔肯唱∼~ha...係唔肯唱!!!!!!!!!
夾乜呀?!!
好彩佢唔黎!!
唔係又晒多一個人ge時間啦!!!!??????
好賤格呀我覺得我
話參加之後結果原來係咁晒你地時間!!!!!
我想講係!呢篇淨係講你地!!!!
好興囉我真係!!!
火到我直情...!!!
你地一嗌走!
我係心諗:走囉!都唔係練架啦!
即刻拎袋走先!我廢事同你地同一部lift呀!!!
真係禁唔住鬧到你地死都似!!!
番到屋企...係火到掟袋掟書掟鎖匙!!!
係咪我錯呀......
我知你地實話:早知唔參加啦
除左我 seesi pyc 丰丰
我想問你地有冇自己響屋企練過
ok...冇都算
你個心係咪想參加
唔想都要迫自己想架啦
參加左喇...
輪唔輪到你話鍾意唱就唱唔唱就唔唱?!!!!
激火!!0937!!絕望”