2004 * 12 * 21

d”discover

 


 

學校v drive有蟹蟹短片XD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

究竟今日發生咩事...

好怪呀今日d氣氛

一起身

出到廳

仲好黑好黑

入toilet

除con除唔到...

搞左幾分鐘

換左副con之後就成日都係咁””

出門口∼睇tales...今日tales quiz>v<”

但係我睇都未睇完本野==

一陣2個recess要煲書-.-”

今朝assembly去聽miss ng講野

之後上番去對中史wb--”

smwong其實係咪知我未做晒--?

不過佢又唔捉我喎

已經幾次

ha~講到好似好恨有人捉自己咁>v<|||"

now computer room~cl堂"~又係free time~~~"

recess前的cl lesson"""

 


跟住d堂都冇乜野

2個recess都幫班房library p入資料==

佢地真係= =

唔到last moment唔拎出黎入

趕到死

成班2b去library霸住晒d電腦幫佢地入==

唉!!

跟住lunch去左大家樂同大包share左個飯

then番kyd~

eng堂之後

pe~

好玩呀今日~

跑去紅場

打波>v

正爆

跟住打打下停左睇人打籃球

好型喎/\/\"

跟住之後又係40situp40pushup

做夠晒喎今日好乖

之後跑番去kyd~

超好玩囉

跑番去o個陣個個大晒肚XD

個個唔理籃球排球足球擺晒響件3度

白痴的我係咁咒人難產

之後係咁笑啦

放左學番家

跟住出去

同heiyan出左mk~

買買買==

520...

搭車番去o個陣...

勁勁勁痛囉隻腳係...

跟住十點半番到家

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 * 12 * 20

d”diary

 


 

今年唔知吹咩風==

吹左陣朱古力風黎蟹蟹度

先有heiyan請我食左3粒>v< [唔知1個禮拜前==say番thx先∼鍚晒你!!!]

[[[上次俾人話係男仔送==

heiyan~

又唔留紙~又唔留字...

俾人講左成5分幾鐘--"...]]]

係啦"~

今朝番到去又有2粒

不明來歷的

斷估冇毒==

因為我都食左有3,4個鐘-0-

多謝唔知邊個>v<~~∼

話時話都幾掂架喎xmas...送朱古力...sweet囉/\/\"

今日收到今年xmas第一張card~

謝[魚魚rain]""""boxing day 拆card"~

我呢...近年鍾意收d可以放得響銀包ge card~

悶呀搭緊車呀無聊呀溫溫下書咁呀拎出黎睇~會笑的...

今朝番學...係咁想嘔想嘔咁...勁驚響條街度嘔...十萬個好驚= =

番到去~唔知點解cancel assembly~係咪因為playground有工程==

咁咪聽日都唔駛囉~好野/\/\

lunch同大包啊羊去左大快活

之後home e堂"

home e堂~整咖喱角

好玩好食!!!

good"!~

跟住差唔多放學~

先發覺...[咦好靜喎]

咁平時c班d班pe堂~我地home e/dt會好嘈架嘛~

今日咁靜~有d怪怪地咁...

係囉~咁跟住完左~

啊ming上左黎~

haha我叫佢上黎食舊~

跟住佢食左舊話好味呀>v<~我請佢食多舊~/\/\!!!

好開心~"

之後執野啦~上stage~跟住又話f.2新人可以走先

佢地整緊x mas celebration d野~

好正呀好q好得意好可愛呀個hall~尤其個main stage~

超可愛~一定好好玩!!!

右邊仲有薵款熱線=v="

haha唔透露咁多~要睇自己衝入hall睇~

講左冇咩驚喜

[我最鍾意佢連窗簾都整得令令"黑色的再有星星呀o個d...熄晒燈實好正!!]

係囉唔講咁多

之後...........嗯...................咪番屋企囉.....

係囉.........都冇乜野......唔想講喇....................

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言