d”diary
今年唔知吹咩風==
吹左陣朱古力風黎蟹蟹度
先有heiyan請我食左3粒>v< [唔知1個禮拜前==say番thx先∼鍚晒你!!!]
[[[上次俾人話係男仔送==
heiyan~
又唔留紙~又唔留字...
俾人講左成5分幾鐘--"...]]]
係啦"~
今朝番到去又有2粒
不明來歷的
斷估冇毒==
因為我都食左有3,4個鐘-0-
多謝唔知邊個>v<~~∼
話時話都幾掂架喎xmas...送朱古力...sweet囉/\/\"
今日收到今年xmas第一張card~
謝[魚魚rain]""""boxing day 拆card"~
我呢...近年鍾意收d可以放得響銀包ge card~
悶呀搭緊車呀無聊呀溫溫下書咁呀拎出黎睇~會笑的...
今朝番學...係咁想嘔想嘔咁...勁驚響條街度嘔...十萬個好驚= =
番到去~唔知點解cancel assembly~係咪因為playground有工程==
咁咪聽日都唔駛囉~好野/\/\
lunch同大包啊羊去左大快活
之後home e堂"
home e堂~整咖喱角
好玩好食!!!
good"!~
跟住差唔多放學~
先發覺...[咦好靜喎]
咁平時c班d班pe堂~我地home e/dt會好嘈架嘛~
今日咁靜~有d怪怪地咁...
係囉~咁跟住完左~
啊ming上左黎~
haha我叫佢上黎食舊~
跟住佢食左舊話好味呀>v<~我請佢食多舊~/\/\!!!
好開心~"
之後執野啦~上stage~跟住又話f.2新人可以走先
佢地整緊x mas celebration d野~
好正呀好q好得意好可愛呀個hall~尤其個main stage~
超可愛~一定好好玩!!!
右邊仲有薵款熱線=v="
haha唔透露咁多~要睇自己衝入hall睇~
講左冇咩驚喜
[我最鍾意佢連窗簾都整得令令"黑色的再有星星呀o個d...熄晒燈實好正!!]
係囉唔講咁多
之後...........嗯...................咪番屋企囉.....
係囉.........都冇乜野......唔想講喇....................