愛美小懶貓@美容分享
鐘意買鐘意食鐘意試盡所有新品同大家分享^0^
stitchbeauty
暱稱: 愛美小懶貓
性別: 女
國家: 香港
« June 2016 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
ASUS ZenFone Selfie ...
30分鐘一身鬆~uMagic摩...
專業信心保證既穿耳護...
MaBelle《守護天使》周...
MaBelle《守護天使》周...
文章分類
全部 (763)
寵物 (4)
護膚品 (346)
手機配件 (4)
口服美容產品 (14)
化妝品 (76)
科技產品 (5)
美容優惠報料 (15)
美容院療程 (31)
家居 (1)
旅遊 (8)
珠寶手飾 (16)
減肥 (12)
飲飲食食 (46)
飲飲食食 (22)
新車介紹 (1)
影評 (8)
瘦身減肥 (13)
未分類 (141)
訪客留言
Get the lat... (Pari)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
日誌統計
文章總數: 763
留言總數: 89
今日人氣: 25
累積人氣: 55245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 12 月 22 日  星期二   晴天


ASUS ZenFone Selfie X DISCOVERY BAY 聖誕王國嘉年華 分類: 手機配件

 仲有幾日就係聖誕節喇~

唔知大家諗倒去邊度玩未呢?!
Rossana就有個聖誕Selfie好去處介紹比大家喇
呢條好似時光隧道既星願長廊係咪好夢幻呢!!!!!
邊度黎?!就係愉景灣喇 :)
今年Rossana黎左愉景灣慶祝埋生日添~哈哈


黎到愉景灣一出碼頭就見倒華麗閃爍舞台
呢個聖誕布置真係勁靚~


忍唔住要即Selfie一番!!
Rossana手上呢部全新ASUS ZenFone Selfie
絕對係喜愛Selfie一族既恩物~


ASUS ZenFone Selfie自拍神器
清新藍色既機背色夠曬trendy


全新ZenFone Selfie
搭載64位元高通® Snapdragon™ 615八核心處理器
螢幕採用5.5吋Full HD (1920 x 1080) IPS面板,超高403ppi畫素密度
擁有178度寬廣可視角搭配超窄邊框設計,
大幅提升螢幕可視面積達71%
價錢極親民$1999就有交易
男士們未諗到買咩禮物既都可以考慮下架


ZenFone Selfie前後都配備1300萬像素PixelMaster相機
仲有埋Real Tone雙色溫閃光燈
最正既係只要於螢幕輕畫"S"就可以啟動自拍
真係好鬼方便

稱得為自拍神器影相就緊係要靚啦
ZenFone Selfie真係可以媲美相機架
雖然係一部電話,但幾乎有曬傻瓜機有既function
拍攝模式就已經有16個!!

女生Selfie就緊係要有美肌mode啦

 

呢個mode正既係可以影相前P圖lolll
大眼瘦臉就梗有架啦
即使素顏都可以即時柔膚,美白塗脂hahahaha

Rossana用左5度柔膚,4度大眼,5度瘦臉
哈哈哈哈~即時睇埋效果執到靚靚先至影
Rossana覺得都幾自然下 lolll

 自拍mode有埋1-5秒計時,
即使大伙兒自拍更得心應手啦


主鏡頭加入了雷射對焦功能,對焦速度相對提高
而前鏡備f/2.2大光圈 ,視角達88˚廣角自拍相片


ZenFone Selfie 影出來既相都唔差架
出黎既色都幾靚,即使美肌左個樣都唔會好膠好blur

聖誕節普天同慶一定好多人
想影全景相?絕對無難度!!Selfie Panorama

用法勁簡單,只要跟指示移動手機

再按背部既volumn down button拍底


 嘻嘻~140度全景瞬間顯現眼前XD


玩到咁上下可以坐免費穿梭巴士到愉景北商場
一落車就見到有架金碧輝煌既聖誕南瓜車呀~~~
哈哈~梗係要即時扮下灰姑娘坐南瓜車啦!!



沿住愉景北商場鐘樓一直行就會見到心鎖長廊


愛侶們可以自己帶鎖寫上心願約定,共同許下愛的承諾
或者可以去愉景灣酒店活動中心度購買架~
絕對係戀人朝聖既浪漫熱點

因為玩到太陽開始下山了,
所以開個前置Real Tone 雙色溫補光燈自拍
所有selfie相都直出沒有修改過架!!
效果真係幾掂下XD

就算一路行一路自拍都難唔倒ZenFone Selfie
曝光仲幾準下添
睇下貓佬...不停影呀影XD


繼續沿住酒店方向行便看到愉景灣教堂
依家好多人都鐘意去海外教堂行禮
其實愉景灣教堂都幾靚架,
準新人們可以諗諗佢,應該都幾有Feel下
可惜黎到已經天黑了...大白天應該更美

天黑整了,係時候去探下閃閃星光既聖誕南瓜車呀~
嘩~~~真係好靚呀
zenfone selfie夜拍真係幾得下喎!!


坐返Free Shuttle返碼頭影下晚上既華麗閃爍舞台
閃爍璀璨瑰麗舞台仿如踏入宮廷一樣



ZenFone Selfie真係超易用
用無論日拍夜拍還是自拍相片質素都幾令人滿意

愉景灣將於12月24-26日舉行"聖誕王國嘉年華"
當日設有攤位遊戲,聖誕工作坊市集更特設聖誕巡遊
締造出一個最具聖誕氣氛的拍攝景點
大家聖誕節可以一家大小或拖男帶女黎愉景灣玩下呀~

活動由"ASUS"提供


 

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

 
 
也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
 

 
 


2015 年 12 月 2 日  星期三   晴天


30分鐘一身鬆~uMagic摩術椅 分類: 未分類

 曾有國際調查顯示港人全球最長工時排行第七

工作壓力指數更堪稱全球之冠
埋頭苦幹日做夜做又少運動,再加埋玩下手機
長年累月便會引致各種肌肉勞損問題
Rossana就係一個活生生既日子,長期受肩頸痛既煎熬
平日最爽既消遣就緊係去按摩推拿啦XD
不過個個星期去都幾金下,所以每次都按一part就算
每月都要起碼洗接近2~
於是Rossana就喺大約6年前就購入了按摩椅實行天天按XD
那時候好多朋友都話我真係有米,幾皮野買張按摩椅
但其實用每月去做按摩既錢放落去做月供其實是有so的啦呵呵
就係咁Rossana就買左OSIM uMedic回家用到依家
計起上黎係咪抵返曬先XD
 
 
時至今日OSIM都出左好多款新既按摩椅
最近Rossana試完OSIM最新既uMagic摩術椅,即刻有購買慾又起XD
以前既按摩椅顏色都比較沉實,
OSIM uMagic摩術椅全新推出耀眼紅實在是相當吸睛
跟我家既裝修設計非常配,外型又夠潮,slim D無咁佔位置
秏電量僅280瓦特慳電多喎
係時候要諗諗trade-in XD
 
 
覺得紅色太耀眼既話,仲有神秘紫,迷人啡和夢幻米白選擇
 
 
Rossana覺得神秘紫也是不錯既選擇
 
 
織皮圖案既壓皮紋勁高貴
 
 
uMagic摩術椅更備有舒適既頭枕,照顧更全面
 
 
想按得直接一點可以選擇拉起頭枕,非常flexible
 
 
腳部按摩器仲可以就返自己既身高而調教伸縮
如果家中多人使用,仲可以定時拉開拉鍊拆出來洗
 
自從有左uMagic摩術椅,每次試按摩椅前都會望下按摩椅既背脊
點解?????? 
因為我家貓星人最喜歡走入去訓!!
每次用之前都要睇下有無貓入左去
按摩時又要記得關門先好用,
以免做緊既時候佢走左入去,咁就有意外發生喇~
 
OSIM uMagic摩術椅完全一體式設計,沒有任何位供貓貓鑽入
咁就安全好多
 
袋口式設計收納remote
 

 

 
 
平日唔做按摩,仲可以變身成為貴妃椅
攤喺度睇下電視煲下劇都幾爽~
 
 
買按摩椅除左外型,最重要就緊係功能同按得到唔到位啦
如果唔係真係幾Grand幾靚都無用!唔通真係買黎擺咩
uMagic摩術椅專為低頭一族而設計特別針對有肩頸痛問題既你,,
RemoteLED mon都幾大而且目錄都清楚易明
Menu 進入主目錄就可以揀選需要既程式,仲貼心有埋注意提示!!
uMagic摩術椅設有73D動態深層強度,更可依喜好調較速度
呢期鐘意玩手遊,就緊係要試下全球首創低頭族按摩啦
 
 
 
坐上去第一個feel到既分別就係個人包得比較冚
因為開始前程式都會自動detect你既肩頸位置
 
 
 
因此椅子較slim貼合返身型就無咁易走位,
每分每秒都按得到位~
 
 
uMagic摩術椅獨有型夾膊按摩球,即係模仿人手按摩既手捏按壓
可以定點按壓風池穴及斜方肌上的肩井穴,從而舒緩肩頸不適
 
 
型夾膊按摩球停留肩井穴捏24秒倒
唔會捏一下就換位置到喉唔到肺咁
雖然係按摩球但絕對唔係死力落去
嘩…堅到位!真係下下捏到肌肉痛既位置
慢慢仲feel倒整個背部和腳部暖暖的!!
原來喺捏既同時彷效物理治療既熱敷促進血液循環
肌肉超繃緊既Rossana,超初會feel倒有D”淵痛
大約十分鐘倒不但無左仲開始覺得好爽
 
 
 
肩頸爽緊既同時手部都有氣壓按摩
至於腳部依家有埋活力按摩架~

 
Rossana平日喺屋企會重點按15分鐘肩頸,再選全身循環mode15分鐘
uMagic摩術椅就多好多個Mode選擇!!
 
仲設有自選模式,自己想按邊個位就邊個位
 
Rossana按慣比較受力就揀左振奮活力按摩
 
呢個振奮活力全身按摩真係無得輸
由其按肩胛位既時候,聽到D咯咯” 
呢下真係舒服到震!!
按慣摩都知啦,筋膜鬆唔倒,
真係按幾耐都係無咩大作用
uMagic摩術椅真係可以模仿倒人手按摩鬆筋咁
真係正到無朋友呀~
按完30分鐘,就已經Feel倒一身鬆
 
OSIM仲有埋”OSIM Massage Chair App”
可以利用內置藍牙功能下載更多按摩程式
按摩椅都可以不斷upgrade~
 
uMagic摩術椅售價$29,800

 

有興趣可以去OSIM各專門店試下先架!
 
活動由"OSIM"提供


 

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

 
 
也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
 

也歡迎瀏覧其他網址
熱新聞
 
 
 


2015 年 9 月 23 日  星期三   晴天


專業信心保證既穿耳護耳服務~MaBelle 分類: 珠寶手飾

 好多女仔都想穿耳洞扮靚

可是就勁怕痛又怕穿後會發炎不懂打理!
如果你有以上疑慮而卻步既話,
Rossana就想要介紹你來Mabelle既免費穿耳服務
 
 
 
我既耳洞幾年前於MaBelle穿架,
穿耳師都領有專業證書~
 
 
仲教埋你護理方法和設有定期專業檢查服務
Rossana跟著護理方法和定期檢查都無發炎過
當然穿耳既耳針都很重要啦~
用既係醫學等級的手術鋼和鈦金屬
全部確保符合歐盟無鎳標準~
選擇MaBelle絕對係明智,因為夠專業!!
 
 
MaBelle護耳檢查服務,可以免費檢查6
~款式都不錯吧~
Rossana選的是醫學用鈦金屬閃石款XD
 
 
 
而最後一次檢查可以帶定自己既耳環給MaBelle換上
Rossana早前來到MaBelle順便做一下護耳檢查XD
 


穿耳師溫柔又細心的消毒
 
 
護耳檢查檢查很有效率的,大約5分鐘便完成!
如果對穿耳上有咩問題都可以隨便問架
穿耳師會一一專業的回答~
MaBelle絕對是你穿耳既不二之選喔!

 

 
 
護耳服務由"MaBelle"提供


 

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

 
 
也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
 

 
 


2015 年 9 月 1 日  星期二   晴天


MaBelle《守護天使》周年鑽飾系列 分類: 珠寶手飾

 每個女生都希望有一位守護天使呵護著快樂成長

Rossana都不例外,由細到大幸運的有爸媽無私的守護~
16歲生日天開始爸就送我第一顆的鑽石
 
 
祝願我能得到永恆既幸福~
這份祝福真的非常珍貴,滿載著爸媽無限的愛!
MaBelle於今季就推出了《守護天使》周年鑽飾系列!! 
系列有非一般鑽飾,仔細看看,飾物中的鑽石正默默地晃動著,
隨個人郁動節拍,在翩翩起舞.
 
 
《守護天使》周年鑽飾系列頸飾共有3款選擇

 
喜歡簡約的話,這款18K/750白金守護天使鑽石項鍊就啱曬
白金雙半圓併合設計就好像雙手環抱著你珍愛的他
 
守護天使系列特別的是中間的鑽石會晃動
增強了鑽石的閃爍度,一閃一閃的讓人艷羨
 
喜歡圓形設計但又想花巧一點?
迥旋的愛定合你心意!
螺旋型設計環繞著躍動的鑽石,
充滿著層次質感

 
 
Rossana就喜歡守護天使水滴型設計
感覺份外溫文儒雅

 
守護天使水滴型平日casual wear配戴令整個outlook上添花
 
 
除了頸飾,守護天使18K/750鑽石戒指Rossana都超喜歡的
 
指環設計就好像一個心型
有別於一般鑲設計,躍動版更為生動活現
 
 
 
守護天使系列還有手鐲喔
戴上手顯得骨架份出外幼細
 
 
戴著整套守護天使,自信滿滿的
就好像背後有人支持著一樣,努力追求美麗人生
 
 
大家由即日起至1031日,
凡購買任何一款《守護天使》周年鑽飾系列貨品或任何貨品淨價滿HK$5,000
即可免費獲贈「快樂圓舞」珍珠項鏈乙條(價值HK$1,200)
送贈禮品限量4,000條,送完即止。  
 
 
MaBelle網址:http://www.mabelle.com

 

 
戴由"MaBelle"提供


 

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

 
 
也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
 

 
 


MaBelle《守護天使》周年鑽飾系列 分類: 珠寶手飾

 每個女生都希望有一位守護天使呵護著快樂成長

Rossana都不例外,由細到大幸運的有爸媽無私的守護~
16歲生日天開始爸就送我第一顆的鑽石產品由"L’Oreal Paris"提供
 
 
祝願我能得到永恆既幸福~
這份祝福真的非常珍貴,滿載著爸媽無限的愛!
MaBelle於今季就推出了《守護天使》周年鑽飾系列!! 
系列有非一般鑽飾,仔細看看,飾物中的鑽石正默默地晃動著,
隨個人郁動節拍,在翩翩起舞.
 
 
《守護天使》周年鑽飾系列頸飾共有3款選擇

 
喜歡簡約的話,這款18K/750白金守護天使鑽石項鍊就啱曬
白金雙半圓併合設計就好像雙手環抱著你珍愛的他
 
守護天使系列特別的是中間的鑽石會晃動
增強了鑽石的閃爍度,一閃一閃的讓人艷羨
 
喜歡圓形設計但又想花巧一點?
迥旋的愛定合你心意!
螺旋型設計環繞著躍動的鑽石,
充滿著層次質感

 
 
Rossana就喜歡守護天使水滴型設計
感覺份外溫文儒雅

 
守護天使水滴型平日casual wear配戴令整個outlook上添花
 
 
除了頸飾,守護天使18K/750鑽石戒指Rossana都超喜歡的
 
指環設計就好像一個心型
有別於一般鑲設計,躍動版更為生動活現
 
 
 
守護天使系列還有手鐲喔
戴上手顯得骨架份出外幼細
 
 
戴著整套守護天使,自信滿滿的
就好像背後有人支持著一樣,努力追求美麗人生
 
 
大家由即日起至1031日,
凡購買任何一款《守護天使》周年鑽飾系列貨品或任何貨品淨價滿HK$5,000
即可免費獲贈「快樂圓舞」珍珠項鏈乙條(價值HK$1,200)
送贈禮品限量4,000條,送完即止。  
 
 
MaBelle網址:http://www.mabelle.com

 

 
戴由"MaBelle"提供


 

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

 
 
也可於FB / weibo 加我好友 ^0^