★
 ;)
           
                     
         
 
stuip_tsui
暱稱: ♥` 崔 ;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
★ 、我系1粒鍾♥♥♥
最近訪客
最近沒有訪客
  

唉.中秋.邊個會好似我甘慘.留系屋企陪媽媽.我都夠哂孝順拉/_____\
唯有留系屋企打機拉-3-.唉唉唉.我中秋好吾快樂啊 -/\-`

★`第1堂.班主任堂.悶到飛起.多得D雞.令到我好精神-3-`
★`第2堂.化學.依然在Hea.!DR . paul hiLL 又黎代堂.一黎又惡屎能登甘罵我地-x-
     潘政光同林俊孝又比佢照肺.對話勁好笑-v-.
★`第3~4堂.數學.變態盧敬嘟.系甘做數系甘做數.眼訓到傻啊!!!!
★`第5~6堂. P.E  y0`! 吾上得.但系睇都覺得佢地班友好好笑 xD`
★`第7堂.英文.聽下吾聽下甘.余恩嘟.你好樣衰啊-.-.系超級市場買魚柳包x)`
★`第8~9堂.中文.又系勁Hea.我坐個個位個條友個筆袋勁大-w-`成尺長囉(我吾系講笑-3-"
放學.保課t^t.勁悶.勁累.傻仔魚不停地叫我叫我寫野.
我不嬲都吾中意寫野嫁- -+迫我做咩姐\3/!!!!

最後(!
祝各位中秋快樂._.!

Paul HiLL罵人個樣好好笑囉-x- ↓ ↓ ↓ ↓ ↓


你睇林俊孝o哂就知道-_-!

 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                                  我出世喇 2010-09-22 07:55 PM                   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    Cm for ME *v*
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥