|
|
唉.中秋.邊個會好似我甘慘.留系屋企陪媽媽.我都夠哂孝順拉/_____\
唯有留系屋企打機拉-3-.唉唉唉.我中秋好吾快樂啊 -/\-`
★`第1堂.班主任堂.悶到飛起.多得D雞.令到我好精神-3-`
★`第2堂.化學.依然在Hea.!DR . paul hiLL 又黎代堂.一黎又惡屎能登甘罵我地-x-
潘政光同林俊孝又比佢照肺.對話勁好笑-v-.
★`第3~4堂.數學.變態盧敬嘟.系甘做數系甘做數.眼訓到傻啊!!!!
★`第5~6堂. P.E y0`! 吾上得.但系睇都覺得佢地班友好好笑 xD`
★`第7堂.英文.聽下吾聽下甘.余恩嘟.你好樣衰啊-.-.系超級市場買魚柳包x)`
★`第8~9堂.中文.又系勁Hea.我坐個個位個條友個筆袋勁大-w-`成尺長囉(我吾系講笑-3-"
放學.保課t^t.勁悶.勁累.傻仔魚不停地叫我叫我寫野.
我不嬲都吾中意寫野嫁- -+迫我做咩姐\3/!!!!
最後(!
祝各位中秋快樂._.!
Paul HiLL罵人個樣好好笑囉-x- ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

你睇林俊孝o哂就知道-_-!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 58 | »
|