|
|
無法原諒自己對你的癡情Q_Q`
打番琴日先*0*
朝早學校爆玻璃窗.正到個78碎既婆婆`見哂報`都吾知系咪校長講既D野v___v`
另1壞消息:(`可能冇得去北京`點解何芷賢甘好嫁`正選啊:(
番到屋企講仲要比人話我屎.我想知道關咩事-_-v
終於見到個教我地化學既老伯伯`仲老過黃建偉.你會吾會教教下又吾教嫁?_?
★第1堂.閱讀堂v_v.死下死下甘.累到發癲;
★第2堂.基教.都吾知佢up完未.根本冇人聽佢講野.!
★第3~4堂.英文.扮吾記得帶作文上去.上去即作.v.`冇聽佢要我地寫咩入去.
★第5~6堂.數學.份小測有1題成題冇做.shit!2個人吾合格全人要再測`真系柯尼吉低喇.
★第7堂.0h!.中文.hea到出汁.
★第8~9堂.outinG.去黃大仙做問卷.曬到死.塊面曬到紅卜卜/.\
4:oopM 系黃大仙塔車番去/_\
番到屋企.沖完涼`腰骨痛._.`無野做系到打機`!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 58 | »
|