好耐沒打日記啦...
今日終於開翻機,星期6個日同鍾慶,葉港一齊去打波
上樓梯個時仆左落地,跟住左手落地
整到只手魚左,仲〔粽〕埋!!
今日放學後去補習,跟住miss話我牙媽打電話來
叫我做完作業溫完習就走
同牙媽去睇下我只手
我早左半個鍾走...
翻到屋企,食左飯,沖埋涼,就去醫院
去到醫院要等成7個鍾
我牙媽去見護士,話我聽日要翻學,唔得閒,要走
個護士又好好人,佢比我地排早d(同插隊沒洋分別..)
不過都要等2個鍾!
跟住等完去見醫生,佢問我咩事整到只手咁
又問邊到最痛...
跟住又要等個陣
去照x光
另外個個醫生叫我放只手係個板到
照左2次後又係要等
等左成個鍾,悶過頭係到聽歌
跟住出左個報告....
佢話...
我只手個個唔知咩骨係幫助我地細路只手成長,但我左手個個骨歪左
要整翻正佢
用個架整住只手
唔可以比佢〔活動〕
聽日又要去翉個真既,今日個個係頂住先
聽日早上唔可以翻學啦..
〔聽到醫生講個時,我差d哭〕
我翻屋企個時,打電話比黃浩
同佢講我整到只手個件事....
|