今日翻學(正常地說..)
翻到去係英文早課,老師話我地次次都有同學好快做完
其他都做得唔慢
佢今次話要比多d我地做wo
比左3張呀!!
做完之後老師解左一張
跟住收作業
收完作業仲味上堂
佢話好多野做wo
明係追功課啦!
搞到我沒左堂電腦!!
跟住上體育堂
今堂打籃球
我都有打
佢地個個話我整到只手仲打wo...
其實我只係用右手打...沒用左手...
跟住小息,我請野飲
買左6包請兄弟們飲
我地坐埋一齊
楊話我地個個都有野飲
我話我請(我覺得我好似好串既..)
佢又叫我請佢wo!
我咁醒,一定沒啦∼
跟住上中文,做卷
跟住...(沒野好講lu∼)
放個之前個堂我地聽講座
我地食糖,比死人梁梓欣講左比老師聽
佢個死人頭
搞到我地比老師罰抄
激死我呀!!!!
我以後都唔理佢!
唔係!應該係要爆粗罵佢!!!!
嘿嘿,係就係唔應該咁做,不過就要睇下佢點我地班兄弟啦!!
死8婆呀!
|