♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
唉,,
都吾知呢排點解咁吾開心,,咁冇心情`
明明就泥可以出得街,,
明明就泥見到groundmother同埋goundfather架啦-0-
心情仲系咁-0-
明明尋日之前我仲好開心架,,
但系吾知點解經過尋日,,
就......
尋日比我撞到主愛果條人兄`
令到我擔心佢會吾會又上泥搵我,,
同系咁call我-0-
死啦-0-
唉,,,
以後發d夢都吾寫出泥哇@v@
真系-0-
點解識哇-0-
嗚嗚-0-
吾開心..可以同邊個講..?