♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
本身咪話左呢排吾打blog既...
但系金日破例1次...
值到星期1再打番..
嘩嘩嘩..
金日真系慘...
又發燒..
又頭痛..
個喉嚨痛到講吾到o野,,,
開吾到聲-00-
個喉嚨痛到就快甩咁濟
所以矛番學..
巧想睇下金天學校囿喵趣事..
希望6d既同學苛以打比禾同禾講啦..
thX,,,
吾開心..可以同邊個講..?