♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日-)
好無奈囉..
晨早比人串-0-
唉-0-
其實金日冇野講架-0-
但系吾知點解我想打blog呢?!
無奈, , , , , , ,
吾知 . , . .
aR哥會幫我定系幫佢呢?!,,
好想知呢-0-
冇野講喇,,,,
金日打住咁多先啦~~~拜拜...
吾開心..可以同邊個講..?