♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日`
仲有2日就畢業喇,,
好1吾捨得呢,,
金日,,
有隻雀仔飛左泥我屋企,,
我工人拎住佢泥玩,,
都吾知隻野有冇病,,
跟住佢企左起我屋企掛3果到..
吾肯走,,
點都吾走..
我舅父泥到,,
用把庶整極都吾走..
最後隻野入左我屋企掛3既入面果到-0-
{我諗講您都吾明}
唉-0-
希望隻野冇病啦,,,
吾開心..可以同邊個講..?