〞夜風,,
諾言,,作廢┐
subarumiko
暱稱: 傷寒
性別: 男
國家: 澳門
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好一個2007年
又到聖誕..
冬至前後
呢兩日都算過得唔錯啦...
而家呢個唔係日記.係週...
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 830
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


而家呢個唔係日記.係週記! 分類: 未分類

講返前兩日D野啦.

我跑400米攞第3..竟然會輸比賴屎仔

真係┌他媽的┐

跟住返到屋企琴日都係得個”悶”字

但係糖哥黎左我屋企

So HapPy!

到左今日勁量又黎左我屋企玩..條傻佬係我gel頭

gel左個唔知乜野既死人頭

真係想死呀~






訪客留言 (返回 subarumiko 的日誌)


Ba** 於 2006-12-03 04:18 PM 發表:
嗯~你ge口味真係有d難搵,,,不過作為媒人ge我,,一定會幫到你,,咦!!要唔要
GIGI同欣怡ge remix版呢,,哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔要ar..我只想要小蜜
Posted at 2006-12-03 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



subarumiko 於 2006-12-03 04:13 PM 發表:
4樣有齊得唔得ar? Ba小姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ba** 於 2006-12-03 04:10 PM 發表:
ba小姐:係牙~高矮肥廋任均選擇~∼嘻嘻~,,你要咩口味呢,,??
濤先生:嗯~∼我想要d..,,(自行想像)= =!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



subarumiko 於 2006-12-03 04:01 PM 發表:
聖誕冇得放ar..係咪真係甘荀先..keke
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ba** 於 2006-12-03 03:57 PM 發表:
小濤:好耐冇搵我傾計la wo你,,我e+都好悶,,d日子,,好似做左AR富咁,,T^T"不過唔使愁,,就黎放聖誕節..不過你有冇得放-口-?下次你返黎同你啤啤佢啦~^^~"{俏俏話:有好多令女,,,kee_}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]