| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 2007-01-06 |
今日返學校聽講座...中大//所以好早起身..
同賴&唐行返學校..佢地話我係個好cool既人..真的嗎??但自己又唔覺..
其實今日都唔g點解會去聽,,聽完之後..唉..仲衰..
幫唔到我..點樣先可以雲到我既興趣..潛能..目標..
而家既我仲迷茫緊...how come??~
聽完個講座去佐影貼紙相@@...影到2點幾..
去燉奶佬到食tea...好味道..食碟食曬..之後又行佐陣..
個個人個樣都好似就死咁(由其係唐唐)...無曬精神..所以返屋企//
返到去,,換衫..睡覺(近排至愛)..睡到6點幾..做功課..食晚飯..
唉,,又係acc...唔識...再一次死亡...
life is so coooool...life is so cool...o ya~~
|
| 刊登時間︰2007-01-06 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 2007-01-06 |
補習..超級眼訓= =隻眼增唔大...想訓// 但之後聽笑話精神曬..
完佐去佐旺中買佐一兩件衫..哈哈..
今日比唐唐屈佐要請食野...好無奈...算吧,,見你平日對我既好...
勁舞..人太多..算吧橫店聽日都要早起聽野..但想玩都玩唔落..
唉,,小說話多做事..hee..唔打咁多... |
| 刊登時間︰2007-01-06 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 185 | »
|