| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 2006-12-22 |
琴晚點幾先訓= =.6點半起身..
冇咩精神..早上唔洗再迫輕鐵..呼.
返到去又再做同樣既工作..開始有點.厭悶.
1500米既時間..心諗跑快d啦..咁耐都未跑完= =(有d衰)
heahea下就lunch..但今日既lunch我感到十分無奈..
唉..今日同miss lee食lunch))第一次^^
但好似冇咩野講.食完..有d暈暈地.返去又要曬= =
我地5c班拎佐全場最多人參選活動既獎.yoyo..
完曬..又發生佐一d無奈既野..我同賴係咁走黎走去..
唐仲係到幫外人= =自己走鬼埋tim..又話去剪頭髮= =
之後影多一陣相就走人...sport day就咁完結..
P.S 多謝林sisi同牙婷既聖誕咭...^^
|
| 刊登時間︰2006-12-22 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 2006-12-21 |
先要多謝何協寶同琪心的聖誕咭..謝謝^^
朝早約埋牙c同joey搭輕鐵去元朗..
去到siu康見到好多人,賴賴,寶玲,協寶..想不到會
撞到佢地,係咪咁岩= =
今日既sport day可以講係咁多年最好玩既一年..hehe
做計分的組長真係開心,有得坐又有傘..冇咁神經緊張@@
mok sir同其他miss都好好人...我地配合得好好..
完佐之後影佐好多相..then同唐,心,婷,賴行佐陣再去食糖水..
明天繼續
|
| 刊登時間︰2006-12-21 09:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 185 | »
|