| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
| 2006-12-09 |
今日,第一次星期68點幾起身..
返到去,睇hippo練波..但見到好似打籃球多過打排球= =
之後上班房整野..下就練歌..
練到4點幾同唐走人先,一齊行去智樂買野,唐仲請我飲椰子哈密瓜奶昔..
多謝哂,下次請返你食野..買完.搭輕鐵.
比個女人既高跟鞋踏中我隻腳..超痛><''..
又唔講sorry...哼..d人又頂住曬..
仲要有部bb car..差小小就出唔到站..
返到屋企,,打機...
P.S 多謝賴賴張christmas card
|
| 刊登時間︰2006-12-09 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| purple= =+ |
聽日開始做個電腦網頁,但做佐好耐都係做得1頁.
果個仲係頁面黎,紫色..紫色..紫色..
snopy,snopy,snopy..
再睇會反胃 .但為了討牙sir比高d分,,
搵多d snopy同用多d紫色背景同字= =
今日補完習牙爸車我返,so晚飯fish ball加siu 賣..
明天要返10點,做壁報..練歌..
唔知起唔起到身呢,起唔到先算.
勁舞,人死曬..得hippo同我玩..練8k..
都ok,不過係100bmp留下∼先玩到.. |
| 刊登時間︰2006-12-09 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 185 | »
|