| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 23 日 星期三  |
| 2006-08-23 |
近排非常累,,扒係個床到一陣就訓著..zz
起身,,先知自己琴晚聽電台唔記得six機,,,一粒新電就咁比我用到得返一格...(浪費) =W=
今朝睇報紙,話牙嬌比人偷拍換衫相..我覺得壹本便利d人好賤格..為佐銷量好d就偷拍人..無品.
睇完個報紙同食完個美味早餐就開始,,做project... (努力中)..
仲有小小就做曬嫁啦...姐係話我完成暑期功課的距離又進一大步...wakaka
下星期5就開學lu~~ 真係快,,今年中五我要再比心機d聽書...
要努力d...(.\ /.)
|
| 刊登時間︰2006-08-23 02:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
| 2006-08-22 |
琴晚牙爸的妹黎佐我地屋企,,因為佢係跟旅遊團黎的..
所以只係可以係我地屋企一日...今晚就要返酒店,,,
所以琴晚同我牙媽訓...好唔慣同人訓..所以基本上我係無咩訓過覺..(累)
仲要8點幾就比牙爸嘈醒= =..早餐...食粥..(不是嗎)我最憎食粥=""=
叮佐個麵包食...食果陣..小白散完步返黎...要食零食...我牙媽拎佐一片狗食既雞扒//
姑姐問完咩黎就meet佐d黎食...(o0o") 我同我2個細妹妹o哂嘴...第一次見人黎狗零食
放入口..= =可能佢地覺得狗食既野人都可以食掛..不過我就覺得....
午餐..牙媽buy佐好多野返黎食...正...我都係第一次係屋企食得咁飽..(o^v^o)
不過姑姐就好似唔多鐘意食香港d野..蛋糕又唔食..炸雞又唔食...佢又食粥..=3=..
爸b下就唔洗返工...同姑姐同佢幾個朋友一齊去行下...
晚上..繼續做project~~ 努力.. |
| 刊登時間︰2006-08-22 02:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 185 | »
|