今日8點就自己起佐身...整曬所有野之後就出門口lu~~
同joey一路行一路傾佐好多野,,(好耐冇見)...一陣就行到學校lu,,,
上到小聖堂,,牙魚已經幫我地橫霸曬d位::(真係唔該哂)^^...
到佐開始上課的時間,,無咩心機聽....好似返到黎得個坐字//="=
期間講下d野,,發下夢禁就12點]]好快噢//我、賴、唐去椰林食lunch..
去到...叫佐個""法蘭西芝士雞扒飯""(正)..期間...我又喝醉了//
佢地講d咩我都好似語無倫次咁...例如:唐唐講紅卜卜,我就聽佐波波//講講下多啦a夢..就話多啦a夢同靜香結婚\=m=/
總之我就好似唔經大腦就講野...講完我又唔知自己講咩//痴佐\o_o/
我地坐既地方都好似被人望住= =//大嘈啦___
返到去賴明明拎住本書睇,,我又問佢呢本係咪書黎嫁(""UU"")明知古問//
可以笑得太激...上account堂寫中文解釋///6個生字有34個唔識寫...(呆)
放假佐放到傻佐 -n- 好快走得...我地去拎身份證...見到新的身份證//頭髮怪怪的= =
拎完去吉島,,又唔知自己講佐d咩....又比人取笑了.....好失敗
失敗的事大多....唔記得//行行下突然想夜晚去swim,,,,點知;今日係{鬼節}\@w@ /
唐唐好害怕的事...所以取消>.下次先 ///行到5點幾走人''''(腳好痛)
晚餐食糯米磁、龜零糕、旺旺小小穌、小許花生....食完,,十分唔舒服..想嘔= =""
p.s 多謝牙魚係大連buy的手信....thx |