繼續打返琴日既野先,,
返到屋企,,同牙媽msn佐一陣..家姐叫我陪佢要去買鞋..
橫店得閑,,就陪佢去買鞋..須手去報名補account...
個死人頭,,特登要人同佢又走返去紅橋到禁錢,,熱死到...又唔去到吉島先禁..(.\w/.)
咁完錢之後行去景峰到搭車..首先去佐報名...果陣得幾丁人...填完資料一出去..
哇,,排曬長龍...好多人...搞佐好耐..影相,,,十分之無奈...仲以為係相機影..
點知,,係用眼仔影...所以影出黎個樣都非常無奈<- 我家姐睇完咁講...
之後同我家姐去智樂買鞋...行到頭到暈...最後買佐對白色高跟鞋..
都好既,,好過之前見到對$299既桃紅色鞋..<--望落好似雅都$50果d樣..
行行下,,我家姐話想己家著..頂頭先又唔係果到著埋..於事去佐商場埋邊條樓梯到換...好樣衰
行返去吉島,,個煩人又話要去莎莎買野(累)...好彩我都入去都買個支好香既香水..士多啤梨的..
之後佢又話無錢去禁錢,,咁完,,話請我飲芒椰奶西...正..之後又行回去買野...買完又行去大快活買飯..
行黎行去,,我人都累死,,返到去,,沖完個涼..佢又話要同佢bf去街...真係勁...
夜晚爸b特登去無印幫我買筆..(打電話先知)..我問佢係邊既時候..佢幾大sing話我係"優之良品"
唔知果邊既人聽唔聽到我牙爸講錯間野..= =
返到黎..買佐好多筆,,但得3隻色..= =..仲有一個筆盒.hehe
仲有拎佐d好薄好脆的豬肉幹,,正..(不是無印)keep定d比你地試下..
仲有一本等好耐既英文書..不是..是作業...都多謝牙爸特登去旺角買野..
琴日係我最支力的一日...好長牙個日記..= ="
|