o∼msn入唔到..係咪得我有問題?
今朝既天氣好寒冷.凍到隻手有電=m=..
econ,好留心聽牙sir講書,,呵呵..明曬.
re變佐中文堂,,對野..錯好多..唉會考死緊//
之後maths堂..我有拎書嫁..只係拎佐本下(II)返黎..
結果6人用一本書..lunch..去佐至尊到食炸醬麵..
哇~辣到噴火..d湯變佐做紅色..比唐話佐2次我太誇張...
食完見時間仲好早..分佐2批行..唐同我去佐買panda-z 散子包牙,,,(抵)
好靚@@...r.e..頂到臨落堂先訓著..到算係咁...英文..
作到頭痛...格離既琪心有d躁咁...因為很多人借佢部字典機...
作300字,,點作,,平時200字都吐唔到出黎,,仲話要300字..
根本都唔夠時間,,又要吹人走...趕頭趕命...好煩//
行返屋企睇我們這一家,,鬆一鬆先..聽日既地理測驗我諗死硬..
唔明,,溫唔入腦,,,,唉..
|