返學咁耐.第一次8點幾做曬功課-.-
講返星期6先.本身要比賽
但落雨,轉左星期日
就同屋企人出富東飲茶先.
就返宝安and some fd!
玩左陣,過青松.因為佢地都係open day
人地食m記lo.宝安就..so cheap!!!!
去左體育館坐.跟住返屋企
星期日.7點出去
發生左不愉快ge事
4條友.最後得返我同軒,坤出去比賽
另外個個去迪士尼玩唔去比賽...=.=
算.夠3個人就得.軒頂上一樣
第一場冇咩特別.羸10比0
第二場.so fuck...
對手4個人ge高度都高過我地最高個個-.-
4個都過米8-.-
最後輸20比13
自己拚左10分...
都輸得心服口服.
佢地用d好普通ge打法都屈左我地機
.就係屈高-.-
其實都比佢地吹脹
點解佢地可以整夠一隊4條友4個朋友都咁高
一個半個高正常.但係4個都咁高lo...
呀sir話食屎大..如果真係得.真係唔怕試xd....
算啦.當我地唔好採.抽中同d咁ge隊一組
但係我好睇好e隊...
之後同呀sir去食m記
返到東涌.過體育館搵波打
打到4點.當發洩下...忘記它!!
尋日食完lunch
地理出去太空館睇野
大部份訓曬覺.我都係傾計多
睇完自己散
去睇左陣野
7點返到屋企
|