| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
....  |
分類: 未分類 |
尋日開學
同游魚,軒.坤係富東大家樂食早餐
之後返去..
f.4係5樓
高form先落去開學禮
返到課室
比某人串左幾次
真係唔鍾意佢呀.好黑人憎
又唔知自己係最衰個個!
晏就.去飲茶之後
同杰.坤出去拎tac波杉
不太喜歡2件波杉隻色
金日.算係要上堂
都ok.
放1點3
但要返去義工活動>fuk
5點返到屋企
10月12去camp
唔洗咁快喎-.-
|
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
,,,,,,  |
分類: 未分類 |
金朝出左富東飲茶
之後上左民仔屋企
等佢食埋飯,同軒
就出去行街
陪民仔買左對鞋
我就睇籃球鞋
睇岩左2對
9百幾
老豆話10月先買比我
有2隻色.大部份人都話紅色令d
咁就買紅色
嗯望到時仲有貸..

返到東涌
帶軒去cut hair
6點幾返到屋企.. |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 118 | »
|