| suenmui |
|
|
暱稱: suenmui 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
最新日誌
日誌分類
我的好友
我的連結
|
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
比賽 - 爭冠軍 - 5c2/s vs 7c  |
今朝6點幾起身..*
諗住返去練波..*
但係唔得..*
真係好攰..*
最後都冇人練..*
今朝我.lin.河馬.河粉.蔡神飛的返學..*
返到學校就要早會..*
勁攰..*
今個個day勁正..*
堂堂都訓得..*
上到課室..*
連續4堂上肥婆堂..*
個個都訓哂..*
連我都訓埋..*
到第一個小息鐘打啦..*
我部電話就響(我自己較左鬧鐘)..*
之後落左去交點名字..*
上返黎..*
訓唔著..*
同呆sms..*
好快..*
又打第二個小息鐘..*
時間過得勁快..*
之後上maths..*
聽書..*
lunch lu..*
過左a班..*
無食到野..*
唔知點解冇胃口食野..*
冇幾耐..*
有人打比我叫我落去打波..*
之後打左一陣..*
唔小心打左個波出去..*
之後就返班房練歌..*
好正呀d動作..*
上中文堂..*
又sms lu..*
放學..*
比賽啦..*
落到去等開門.換33..*
之後就去排球場..*
去到影左張相.3分鐘練波..*
今次我地又係拎藍色龜背..*
開始比賽..*
第一場..*
我地win..*
第二場7c win..*
第3場..*
我地一開始落後緊..*
之後係咁追..*
win左..*
個個都好開心..*
今場個個都有落場..*
嘿嘿..*
|
|