生日快樂唷*
聽日就系大日子呀,,
就系藍藍同埋牙檬既生日呀''
我地有30幾人去呀;;
我都系第一次人地生日有咁多人呀}}
soo以真系要叫大日子呀::
聽日可能要好早起身呀,,
我地野晚去游水呀..
但系忽忽同埋妹釘佢吾去呀-v-
靜系得番我,笠笠,藍藍,卡雯去呀*
先得個4個都吾知點算好呀''
今日上數學堂果時勁悶呀*
吾系系日日上數學堂都好悶呀}}
我系咁同毛毛佢寫紙仔呀;;
haha/\/\咁就冇咁悶呀,,
依家我地都吾知去吾去游水好呀]]
聽日算先啦}}
藍藍同埋牙檬生日快樂*
又大個女呀]]
|