|
☻ζM` ☻ ζ uετ `Baby 
|
|
| |
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|

##blogdesc## |
| |
禺人節快樂}}
今日本來我地打算去西9龍gaa{{
但系我地又去左游水呀..
今日先得我,藍藍,笠笠,妹釘去呀*
但系仲有火雞果d呀''
我地系好少同佢玩呀*
佢泥左果時我地成班都系走呀}}
勁驚佢woo;;haha
佢系咁捉我地woo..
之後我地整番佢先*哈哈-3-
我地玩到4點幾就走左loo[]]
去搵忽忽佢地呀..之後我地去左食野果時,,
見到志華果d呀''我地仲系度食雞翼呀}}
點知佢地入左泥呀*屎loo..
我地系咁笑呀-v-我地好快食完就走loo]]
我地見到企鵝呀.,但系佢住左一陣就走左啦*
吾知佢地去左邊呀,,我地食完去搵忽忽佢地呀..
佢地話去沙灘搵誠9佢地呀}}
我地去到佢地搵到傻左呀*
藍藍,妹釘佢地落水玩呀..
我吾想落呀,,好煩的*
咁我同埋忽忽仲有笠笠系咁玩佢地呀]]
個個飛行系最衰的一個呀''
咁多個系得佢一個會整番我地呀,,
真系呀*我地笠笠玩到6點幾就番家家呀*
佢番到家家好驚比人打呀..
佢最好就吾好比人打啦}}
今日系禺人節呀..haha*v*
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 206 | »  |