放假loo}}
只系番埋今日就放假loo''
我只要上埋雞腸同埋數學d時間就勁快過呀]]
但系我仲要留埋星光呀*慘慘唷-v-
今日勁勁勁多功課呀..做屎人loo;;
但系我笠笠,毛毛系星光果時做功課呀*
我就泥做哂loo;;勁快呀]]
咁我就有時間玩啦..哈哈/\/\*
都吾知聽日去邊到好呀''
聽日企鵝佢要番大陸呀::
牙彤佢今日又番左大陸呀}}
依家好多人番大陸呀,,悶悶=3=
都吾知媽媽佢幾時番泥呀..快d番啦*
如果吾系我冇錢錢用唷-3-
放完假又要番學之後就要測驗呀]]
我覺得今次一定會有好多科吾合格呀*
但系我一定要加油呀,,吾想留班唷>v<
吾知我會吾會同藍藍同一班呢!?
毛毛佢一定吾會同我地同一班呀..
佢d成績勁我地咁多woo}}
soo以我地都要加油呀*
|