冇錢loo*
一放左假就日日出街街呀}}
就泥連錢錢都用哂啦*
媽媽你幾時番番泥呀;;我冇錢用呀]]
我地次次都話去燒野食..
但系冇一次系去到呀*]]
我就有小小想去燒呀;;
但系我最想既都系去ala呀}}
就泥完啦,,4月23日就冇loo]]
唉..d功課未做哂呀'''
連書都未溫過呀,,點算好呀*
成日掛住出街街呀;;咩都吾洗要咁呀}}
測驗一定屎得loo::勁多科吾合格呀*
soo以我要出少d街''就溫多d書]]
但系次次講左都做吾到嫁*
haha-3-放埋泥個假期就要等到去暑假呀..
冇排先到呀*日子真系苦loo}}
|