我好耐冇泥過泥個日記loo]}
因為我依家系用xgg呀*我估吾到我系可以搵到幸福呀;';'
我依家同左豆漿一齊呀''佢對我吾錯嫁..不過有時吾知點解比
一d feel我好吾想一齊呀;''但系過左一陣又冇乜野woo}]
依家都吾知自己想點呀;;我依家就摺緊星星同埋心心呀''
我就打算摺520粒星星..心心就想摺100算呀;;';'
520就系吾知我地會吾會真系愛大家呢!?
100心心就系我地系吾系真系100%鍾意大家呢!?
我打算我地系一個月就送比佢呀..但系吾知佢系吾系好好珍惜呀;';'
其實我依家吾知算吾算系幸福呢!?但系有時真系好煩嫁-3-
但系吾知我地真系冇一齊..佢又會系點呢!?
但系我有時覺得單身好似會開心好多呀;';'
因為吾洗煩呀*想點玩就點玩呀''吾洗理人地d野呀]]
不過一齊左有幾好嫁..因為有一個人好好咁錫你;';'
又會理你*但系吾知點解我有一d feel好似吾會好耐就會散,,
但系我都會好好咁珍惜我依家身邊既野嫁..
加油呀,,雪雪*你依家系好幸福嫁''吾好成日諗埋d吾好既野呀}]
`'幸福嗎!?雪雪呀!*
|