|
{愛我別走!!! }
內疚???乜唔系如果自己內疚GE話就要去保救GE咩???
點解會系放棄GE???我真系唔明白LO. . . . . .
你重鐘意我``我重鐘意你``咁點解唔系更加深愛GE???
覺得自私咪去改LO!!!但愛111個人不嬲都系自私GE行為黎GA LA
牙邪話講明D就系唔想我再做你GE水泡AR!!!我聽到個時真系好想喊
你依架又同我講你從來無當過我系水泡!??邊個講真邊個講假AR???
其實所有野都可以去補救GE``系你唔肯``系你放棄我同你111齊GE機會咋!!!
我愛111個人*系想佢系我身邊支持我同愛護我LO. . . . . .並唔系系身邊為佢好就算LO
你做依個決定個時有無諗過我會好HURT AR???唔系HURT比你飛*
而系HURT你話你重鐘意我``但你都要照樣放棄我LO!!!好討厭AR``
111年LA*你系咪想再過多111年先再搵番我AR???你想我都唔想AR"
有好多野我都唔明``唔明點解你應承過唔會再拋棄我*又再次失信
對你無哂信心LO. . . . . . .但亦發覺原來我系好在意你GE 111切GA!!!
::: [["﹏ ×那幾天熱戀 美好雖然短◆"]]
|||■**以 為 淚 水 可 以 令 自 已 真 的 清 醒 過 來 ﹍×!|●' "
** . . . . .你 永 遠 不 知 道 我 有 多 麼 需 要 你 的 擁 抱 ,, _`],
◆||||||!*我 不 能 失 去 你 的 請 不 要 掉 下 我 111 個●|''']]

|