*睇書,,

HI*

依家係下午*2:11PM__

等陣3點到要閃人))__

去LOK FU..OF COURSE

去之前就要SHOPPING一陣啦..

要轉冬季啦馬*要BUY下3架啦..

^^++

原本諗住可以咪哂D書..

點知米唔哂*冇TIME呢))

岩岩睇完1本BOOK*160頁*

40分鐘KO了..

開始去番以前D水平.

等陣帶本厚D GE,,

去LOK FU 咪))

冇計LA..去到都唔知有咩好做**

只有咪書架炸*呵呵..

真係勤力..^^

但係阿媽成日都話我..做咩成日睇小說

之後我峂話..睇得多..作文勁D架..

之後佢就冇出聲啦..*

呵...

LOVE爆D書..^^

哇..附近果間LIBRARY..亦舒果D書..

已經睇過哂LA..

爆多..

好明顯睇得出佢同尋夢園果D書有咩分別..

亦舒*好LV D GE..有時都會講下道理

尋夢園D書好薄下..成日都係個[情]字

冇乜新意..

比較之下..我自然鍾意亦舒果D多好多*

其實..LOK FU都有圖書館架..

唔知去唔去好牙*果度可以有好多

亦舒的書我未睇..^^期待牙))

嗯..唔知講咩好TIM..

 

我實在太杞人憂天了..

明明有1個幸福的生活..

也被自己弄得痛苦..傷心

為什麼我會那麼愚笨?!

...不想長大...

好多野要諗..唔想身邊的人離開我

因為..我愈大個..我身邊的人就愈快要離開..*

我都不知道..他們還有多少過十年__++

...每當想去認清事實..."

心裡就愈難過*

2006-12-03 02:32 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 297 | »