*睇書,,
HI*
依家係下午*2:11PM__
等陣3點到要閃人))__
去LOK FU..OF COURSE
去之前就要SHOPPING一陣啦..
要轉冬季啦馬*要BUY下3架啦..
^^++
原本諗住可以咪哂D書..
點知米唔哂*冇TIME呢))
岩岩睇完1本BOOK*160頁*
40分鐘KO了..
開始去番以前D水平.
等陣帶本厚D GE,,
去LOK FU 咪))
冇計LA..去到都唔知有咩好做**
只有咪書架炸*呵呵..
真係勤力..^^
但係阿媽成日都話我..做咩成日睇小說
之後我峂話..睇得多..作文勁D架..
之後佢就冇出聲啦..*
呵...
LOVE爆D書..^^
哇..附近果間LIBRARY..亦舒果D書..
已經睇過哂LA..
爆多..
好明顯睇得出佢同尋夢園果D書有咩分別..
亦舒*好LV D GE..有時都會講下道理
尋夢園D書好薄下..成日都係個[情]字
冇乜新意..
比較之下..我自然鍾意亦舒果D多好多*
其實..LOK FU都有圖書館架..
唔知去唔去好牙*果度可以有好多
亦舒的書我未睇..^^期待牙))
嗯..唔知講咩好TIM..
我實在太杞人憂天了..
明明有1個幸福的生活..
也被自己弄得痛苦..傷心
為什麼我會那麼愚笨?!
...不想長大...
好多野要諗..唔想身邊的人離開我
因為..我愈大個..我身邊的人就愈快要離開..*
我都不知道..他們還有多少過十年__++
...每當想去認清事實..."
心裡就愈難過*
|