*今日俾面seafoodmoloe的*

hi*

今日原本唔諗住打*

但係由於某生++佢叫我打..

而我又心情好..又俾面佢..

咁就上左黎打la..

不過,,只係打少少,,

因為時間的關係..

我好想sleep的*眼睛很痛很累..

可能今日咪左本小書..

可能諗冇睇書..

對眼好似唔係咁習慣咁..

睇得好慢..300頁..睇成2粒鐘

我以前1粒+3個字咁睇得完架馬.

依家慢左咁多..好upset牙*

^^..anyway*

我會再睇番多d書..但係驚..

對眼唔掂..都係慢慢黎算la..

↑[好衰*好似好浪費time咁*]

之後..

到左差唔多3點半..*

有3個神奇pk人黎架..

1號*pk brother..

2號*pk brother fd"lok

3號*pk brother fd"lok's brother

唉..真是很pk...

佢地好煩牙,,叫佢地走又唔係..

唔走又唔係..

果陣我直頭係崩潰..

竟然有少少..想輕生的感覺..

of course..只係一剎那的感覺..

否則..我就打唔到blog la..

果陣..真係好辛苦..

成個人好似痴哂線咁..

不過好彩我控制得住自己..

還有10個%的理性*

否則...你們再也不能看我打的blog了...

不過..我已經學會了忍耐..

我以後都唔會再係咁..

個feel....好恐怖..

 

死啦..打下打下,,*

好似打左好多咁tim*真係唔好意思

一時control唔到*))ha..

係牙))

聽日小玲birthday..

happy birthday to u*

愈大愈令女*

佢仲想聽日出黎唱k..唔知得唔得牙?!*

因為聽日要去受死*lok fu*

哇..唔想去牙,,><

唉..

唔想都要去架la..

明早要早d起))

要做功課*唔可以再成個廢人咁架啦))!!

好,,真係打完架la..

有心情就聽日再打啦*ya!

2006-12-03 12:44 AM-  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 297 | »