*今日俾面seafoodmoloe的*
hi*
今日原本唔諗住打*
但係由於某生++佢叫我打..
而我又心情好..又俾面佢..
咁就上左黎打la..
不過,,只係打少少,,
因為時間的關係..
我好想sleep的*眼睛很痛很累..
可能今日咪左本小書..
可能諗冇睇書..
對眼好似唔係咁習慣咁..
睇得好慢..300頁..睇成2粒鐘
我以前1粒+3個字咁睇得完架馬.
依家慢左咁多..好upset牙*
^^..anyway*
我會再睇番多d書..但係驚..
對眼唔掂..都係慢慢黎算la..
↑[好衰*好似好浪費time咁*]
之後..
到左差唔多3點半..*
有3個神奇pk人黎架..
1號*pk brother..
2號*pk brother fd"lok
3號*pk brother fd"lok's brother
唉..真是很pk...
佢地好煩牙,,叫佢地走又唔係..
唔走又唔係..
果陣我直頭係崩潰..
竟然有少少..想輕生的感覺..
of course..只係一剎那的感覺..
否則..我就打唔到blog la..
果陣..真係好辛苦..
成個人好似痴哂線咁..
不過好彩我控制得住自己..
還有10個%的理性*
否則...你們再也不能看我打的blog了...
不過..我已經學會了忍耐..
我以後都唔會再係咁..
個feel....好恐怖..
死啦..打下打下,,*
好似打左好多咁tim*真係唔好意思
一時control唔到*))ha..
係牙))
聽日小玲birthday..
happy birthday to u*
愈大愈令女*
佢仲想聽日出黎唱k..唔知得唔得牙?!*
因為聽日要去受死*lok fu*
哇..唔想去牙,,><
唉..
唔想都要去架la..
明早要早d起))
要做功課*唔可以再成個廢人咁架啦))!!
好,,真係打完架la..
有心情就聽日再打啦*ya!
|