2006-12-15

HI*

SORRY*尋日冇打到BLOG*))

SORRY牙!!!尋日夜晚10點先BEGAN

DO HOMEWORK..))SHIT*

不過..我最遲11點半SLEEP__++

SO*狂做HW))

冇打BG囉__))HAHA..

LAST NIGHT))

出左去EAT DINNER,,

原本想行陣街先返去架..

點知..MAMA唔俾*因為佢要我DO HW囉..

呵..*冇關係啦..我都好攰..__

只係想快D返去..K HW*SLEEP

因為跳舞真係花了我很大的精力*

SO要SLEEP多少少補補眠*

講下今日先啦..

ENG DICT,,FAIL*6/12

8分為PASS..唉.

要留堂))MISS話我要留果陣..D人都跌哂眼鏡

我覺得我好失敗囉..

少少野都做唔好..*我真係冇預過自己連DICT都FAIL*

爆LOSE*唉..

2006-12-15 11:01 PM-  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 297 | »