2006-12-15
HI*
SORRY*尋日冇打到BLOG*))
SORRY牙!!!尋日夜晚10點先BEGAN
DO HOMEWORK..))SHIT*
不過..我最遲11點半SLEEP__++
SO*狂做HW))
冇打BG囉__))HAHA..
LAST NIGHT))
出左去EAT DINNER,,
原本想行陣街先返去架..
點知..MAMA唔俾*因為佢要我DO HW囉..
呵..*冇關係啦..我都好攰..__
只係想快D返去..K HW*SLEEP
因為跳舞真係花了我很大的精力*
SO要SLEEP多少少補補眠*
講下今日先啦..
ENG DICT,,FAIL*6/12
8分為PASS..唉.
要留堂))MISS話我要留果陣..D人都跌哂眼鏡
我覺得我好失敗囉..
少少野都做唔好..*我真係冇預過自己連DICT都FAIL*
爆LOSE*唉..
|